
W połowie maja do sieci przeciekła plotka o planach Netflixa. Ma w planach wprowadzenie reklam! New York Time poinformował, że dotarł do tajemniczej notki przeznaczonej tylko dla pracowników platformy. Choć poproszono rzecznika amerykańskiej firmy o komentarz w tej sprawie, ten milczy jak zaklęty.
Z notki do pracowników wynika, że Netflix chce przyśpieszyć działania, które zmierzały do wprowadzenia na platformie reklam! Miałoby to się odbyć nie za rok, czy dwa, ale nawet… w ostatnim kwartale 2022 roku!
Zmienić też miałaby się wówczas oferta – planuje się wprowadzenie tańszego pakietu abonamentu. Użytkownicy z droższym planem unikną reklam. To prawdziwa rewolucja, ale czy się uda? Zobaczymy!

Netflix zaliczył w tym roku duży spadek liczby subskrybentów. Widzowie sugerują, że włodarze serwisu powinni zastanowić się nad jakością udostępnianych seriali - ta leci na łeb na szyję!

Niezwykle irytujące też jest usuwanie seriali i filmów z platformy. Przykład? Serial „Mesjasz” w związku z zamieszaniem, które wprowadził kontrowersyjną nieco treścią zniknął po cichu. Podobnie jak „Homeland” kultowy niemal serial opowiadający losy agentki Carrie Mathison usunięto z platformy.