
„Prawdziwa historia Kota w Butach” (Jérome Deschamps, Pascal Hérold 2009)
To podrasowana ekranizacja klasycznej bajki Charlesa Perraulta o Piotrusiu, synu młynarza, który w spadku po nim dostaje jedynie kota. Ten jednak okazuje się zwierzęciem magicznym (potrafi mówić) zaopatrzonym w dodatku w równie magiczne buty, które przenoszą właściciela o siedem mil za każdym krokiem. Kot postanawia zeswatać Piotrusia z piękną księżniczką Marysią! By tego było mało królewna Marysia nade wszystko kocha arie operowe we własnym wykonaniu, król to śpioch, a władzę trzyma twardą ręka jego żona... Jest też ogr zmieniający się w... kalmara i marzący o karierze kapitana żeglugi! Ze szkodą dla bajki postanowiono zrobić z filmu produkcję shrekopodobną, w dodatku mającą formę musicalu. Przedobrzono w ilości żartów, które zaczynają nudzić (i odbiegają od shrekowego poziomu) i liczbie popisów tanecznych oraz wokalnych, a z kociego bohatera zrobiono piwożłopa, co coraz wyraźniej odbija się na rozmiarach jego brzucha.
Program TV został dostarczony i opracowany przez media-press.tv

“Kobieta-kot” (Pitof 2004 )
Nieśmiała, niedoceniana Patience, odkrywa, że najnowszy produkt firmy kosmetycznej w której pracuje, specyfik opóźniający starzenie się, jest niezwykle szkodliwy. Kiedy zostaje zabita przez ludzi szefa koncernu, Hedare’a, martwą kobietę wskrzesza tchnienie kota. Od tej pory nabywa kocich umiejętności: wyostrzają się jej zmysły i zyskuje nadludzką zręczność.
Kobieta-Kot to najseksowniejsza z komiksowych superbohaterek: ucieleśnia męskie fantazje na temat kobiecej psyche i walorów ciała. Akcyjna strona fabuły stała się więc pretekstem do ukazania zjawiska owej “kociej kobiecości”, której personifikacją jest Halle Berry, kocicą w całym tego słowa znaczeniu: emanuje niesamowitym erotyzmem nieprzewidywalna, bywa zdradliwa, choć najbardziej wiarygodna, wtedy gdy działa a nie mówi. Większość ruchów wykonywanych przez Berry w filmie wzorowano właśnie na skokach, skradaniu się i przymilaniu miauczących czworonogów. Koci strój został zrobiony z kombinacji czarnej skóry i włókna silikonowego, całości dopełnia 10 “diamentowych” pazurów, a ogon zastąpiono długim… pejczem, zaprojektowując w ten sposób jeden z najseksowniejszych w historii kina strojów.
Program TV został dostarczony i opracowany przez media-press.tv

„Psy i koty” (Lawrence Guterman 2001)
Zwierzęcy film sensacyjny, oparty na schemacie filmów w Jamesem Bondem. Przełożenie świata ludzkiego na zwierzęcy jest pełne, czworonożni bohaterowie filmu wygłaszają orędzia do współbraci i toczą między sobą zaciętą wojnę o ludzkie uczucia…i przywileje. Walka prowadzona jest przy dopingu zwierzęcych korespondentów wojennych, na różnych frontach i przy użyciu nowoczesnych metod. Są w tym filmie również spadochroniarze ninja, hakerzy komputerowi, karabiny maszynowe i agenci specjalni. Najbardziej bondowska jest fabuła i… czarny charakter w osobie pięknego, acz szalonego i niebezpiecznego przywódcy kotów, persa Tonklesa, który próbuje spreparować substancję uczulającą wszystkich ludzi na psią sierść, tym samym czyniąc z tych ostatnich elementy niepożądane. W tym celu wraz ze swą kocią szajką szykuje atak na laboratorium profesora Brody’ego, który pracuje nad szczepionką przeciwko alergii. Pies Brodych, młody Lou, stojący na czele armii kundelków, jamników i pudli próbuje do tego nie dopuścić.
Program TV został dostarczony i opracowany przez media-press.tv

„Kot w Paryżu” (Jean-Loup Felicioli, Alain Gagnol 2010)
Dino to kotek małej Zoe, która nie chce mówić odkąd zmarł jej tata. Pewnego dnia Zoe znajduje cenna bransoletkę, którą przyniósł kot i postanawia go śledzić. Okazuje się, że Dino nocami jest pomocnikiem pewnego szlachetnego włamywacza. Jednak sprawa komplikuje się gdy dziewczynka odkrywa że jej niania należy do szajki odpowiedzialnej za śmierć ojca, którą tropi mama Zoe, policjantka.
Francuska animacja z odważną kreską , świetną muzyką, kryminalną fabułą z dobrze poprowadzoną, dynamiczną akcją trzyma w napięciu i wbrew pozorom – bardzo poważną tematyką, związaną z odreagowywaniem dziecięcej traumy po śmierci rodzica, sprawia, że to film nie tylko dla bardziej dorosłych, ale i wytrawnych widzów.
Program TV został dostarczony i opracowany przez media-press.tv