
„Zbyt blisko słońca”
Po wyjściu ze szpitala, trzydziestokilkuletni Basile wprowadza się do Sarah, swojej młodszej siostry i zarazem najbliższej powierniczki. Chłopak, który zmaga się z zaburzeniami psychicznymi, stara się w jak najlepszy sposób odnaleźć poczucie stabilności zarówno w pracy, jak i życiu uczuciowym. Ukrywa jednak swoją chorobę przed nowymi krewnymi i nie wiadomo, jak długo uda mu się utrzymać tę kruchą stabilność?

„Pieniądz”
Poruszający moralitet w mistrzowskiej reżyserii Roberta Bressona. Opowieść o przypadkowym człowieku, którego życie zmienia się w koszmar za sprawą fałszywego banknotu. Martial (Bruno Lapeyre) i Norbert (Marc Ernest Fourneau) są młodymi oszustami, którzy płacą w sklepach fałszywymi pieniędzmi. Ich ofiarą jest Yvon (Christian Patey), nieświadomy niczego kurier, w którego ręce trafia podrobiony banknot. Kiedy mężczyzna próbuje wydać pieniądze, wpada w kłopoty. Zostaje zatrzymany za próbę oszustwa. W międzyczasie traci pracę, jego dziecko umiera, a żona odchodzi. Załamany i zdesperowany zaczyna wyładowywać na innych swój gniew i żal. Przejmujący film w reżyserii wielkiego Roberta Bressona (Ucieczka skazańca, Kieszonkowiec, Proces Joanny d’Arc) jest współczesnym moralitetem i odwołuje się do opowiadania Lwa Tołstoja „Fałszywy banknot”. Pokazuje człowieka w sytuacji bez wyjścia – bezbronnego i wystawionego na próbę przez los. Mówi o tym, że ludzkie życie rządzi się przypadkiem i pełne jest

„Mouchette”
Nastoletnia Mouchette nie ma łatwego życia. Jej matka umiera, jej ojciec jest alkoholikiem, który znęca się nad bliskimi, a młodszy brat potrzebuje ciągle jej opieki. Dziewczyna szuka wytchnienia od problemów dnia codziennego na francuskiej wsi. Pewnego dnia, uciekając przed burzą, Mouchette spotyka Arsène'a, kłusownika o skłonnościach do przemocy. Mężczyzna pozwala jej schronić się w swojej kabinie, ale potem ją atakuje i próbuje wciągnąć ją w tuszowanie popełnionego przez siebie przestępstwa. Wielkie dzieło francuskiej kinematografii i zarazem niezwykle empatyczny dramat Roberta Bressona.

„Pośrednik”
Frank długo był bezrobotny. W końcu jednak szczęście się do niego uśmiecha i zostaje zatrudniony jako pośrednik. Jest to prominenta, choć dość trudna praca. W mieście, które w niewytłumaczalny sposób nękają wypadki i katastrofy, głównym obowiązkiem Franka jest informowanie ludzi o śmierci ich bliskich. Niemal natychmiast mężczyzna zaprzyjaźnia się z Brendą, recepcjonistką w ratuszu. Musi jednak zmierzyć się z jej rozwścieczonym byłym, Bobem, który jest również wieloletnim wrogiem Franka i rywalem o pracę. Wściekłość Boba, że go pominięto, będzie miała fatalne konsekwencje i ujawni długo ukrywane tajemnice