6 z 40
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Francois Martineau „FRANSUA“...

"Mam talent" sezon 11. Oto półfinałowa 40-tka uczestników. Sprawdź, kto wystąpi w odcinkach na żywo! [LISTA UCZESTNIKÓW+ZDJĘCIA]

Francois Martineau „FRANSUA“


Wiek: 32 lata

Miejscowość: Wandea (Francja)/ Kraków

Zawód: Przedstawiciel regionalny firmy CEDR

Talent: Gra na gitarze i śpiew


Francois ma 32 lata, mieszka w Krakowie od 6 lat, pochodzi z Wandei. Pracuje jako przedstawiciel regionalny dla firmy CEDR i jest także tłumaczem. Zależy mu żeby ludzie lepiej poznali piosenki francuskie. Myśli o nagraniu swojej płyty.


Gra i śpiewa dla siebie od małego, ale od kiedy jest w Polsce, zauważył, że wielu ludzi bardzo lubi słuchać piosenek francuskich. Postanowił to rozwijać występując na Rynku Głównym. Występował okazjonalnie w Piwnicy Pod Baranami, Radiu Kraków oraz grał też na weselach, degustacjach wina francuskiego, itp.


Pochodzi z muzykującej rodziny. Jego ojciec - Roger Martineau - razem z wujkiem mają zespół Freres Martineau. To właśnie ojciec nauczył Francois grać na gitarze. W 2012 roku miał okazję wystąpić z ojcem i wujekiem podczas koncertów w Warszawie i w Krakowie. Jednak dla niego muzyka to przede wszystkim hobby.



fot. TVN

Zobacz również

Czerwona kartka za podanie piłki i gol debiutanta. Skrót meczu Zagłębie - ŁKS

Czerwona kartka za podanie piłki i gol debiutanta. Skrót meczu Zagłębie - ŁKS

Powiat lęborski nadal bez nowego starosty. Ponownie zdecydował nieważny głos

Powiat lęborski nadal bez nowego starosty. Ponownie zdecydował nieważny głos

Polecamy

Tak się kończy 1. sezon! Poleje się krew i będą cierpieć niewinni!

Tak się kończy 1. sezon! Poleje się krew i będą cierpieć niewinni!

Ursula chce wyjawić sekrety Cayetany, ale dopada ją Fabiana! Dochodzi do tragedii!

Ursula chce wyjawić sekrety Cayetany, ale dopada ją Fabiana! Dochodzi do tragedii!

Wszyscy jesteśmy Elizabeth Costello. Recenzujemy spektakl Krzysztofa Warlikowskiego

Wszyscy jesteśmy Elizabeth Costello. Recenzujemy spektakl Krzysztofa Warlikowskiego