
"Rosyjska ruletka"
Kolejnym teleturniejem Krzysztofa Ibisza była "Rosyjska ruletka". Prezenter prowadził drugą edycję. W grze brało udział 5 uczestników, którzy zajmowali miejsca na okrągłej platformie, stojąc na zapadniach - jedna z nich była pusta. Gra składała się z 5 rund, a zawodnik miał 20 sekund na odpowiedź - jeśli udzielił poprawnej, to zdobywał pieniądze. Jeśli jednak odpowiedział źle lub skończył mu się czas, jego pieniądze przechodziły na konto gracza, który wyznaczył go do odpowiedzi, a on sam pociągał za dźwignię, która mogła wylosować jego pole i tym samym wykluczyć z dalszej gry.
fot. materiały prasowe Cyfrowy Polsat

"Gra w ciemno"
W przypadku tego programu, gracz nie wiedział, o ile pieniędzy gra, ile zgromadził na koncie, a także czy udzielił poprawnej odpowiedzi na zadane pytanie. W "ciemno" musiał podejmować decyzje dotyczące zgromadzonego kapitału, ryzykując jego utratę. Ibisz nie raz sprowadzał uczestników na manowce!
Program TV został dostarczony i opracowany przez media-press.tv

"Gdzie jest Kłamczuch?"
Format w którym Krzysztof Ibisz zadawał pytania, które wcześniej zadano respondentom ankiety. Uczestnicy wygrywali pieniądze za każdą odpowiedź, która w ankiecie znalazła się w pierwszej dziesiątce najczęściej udzielanych odpowiedzi. Jednak im więcej ankietowanych odpowiedziało w ten sam sposób co gracz, tym wygrana przez niego kwota była mniejsza. Wśród uczestników była również osoba, która znała odpowiedzi na wszystkie pytania. Po każdej rundzie zawodnicy starali się więc wskazać tytułowego kłamczucha.
Program TV został dostarczony i opracowany przez media-press.tv

"Awantura o kasę"
W latach 2002–2005 Ibisz prowadził "Awanturę o kasę". W pierwszym etapie teleturnieju rywalizowały ze sobą 3 czteroosobowe zespoły. Po wylosowaniu kategorii przez prowadzącego każdy zespół brał udział w licytacji, która miała na celu wyłonienie drużyny odpowiadającej na pytanie. W drugim etapie brali udział zwycięzcy etapu I oraz drużyna, która wygrała poprzedni odcinek.
Program TV został dostarczony i opracowany przez media-press.tv