Akcja: Restauracja!

Restaurant: Impossible, USA

Ekipa Roberta zawita w Nashwille, w restauracji, którą od 16 lat prowadzi Julie. Bohaterka, wspaniała kucharka i całym sercem oddana pasji gotowania, nie ma pojęcia o prowadzeniu biznesu.

Kategoria wiekowa:

Gatunek:Rozrywka/Real tv

Akcja: Restauracja! w telewizji

Opis programu

Dziś wraz z Robertem Irvinem odwiedzimy rodzinną restaurację Cape Horn. Prowadzi ją małżeństwo: Joni i Barry - i to właśnie on wysłał zgłoszenie do programu. Małżeństwo zainwestowało w knajpę swoje oszczędności i zapożyczyło się u rodziców. Przez pierwsze lata interes szedł świetnie, Joni do dziś wspomina wieczory, kiedy sala była pełna, wolnych miejsc przy stolikach - brak, a w kuchni zasuwało trzech kucharzy. Od jakiegoś czasu jest coraz gorzej, klientów brak, restauracja podupada, jeśli nic nie zrobią, za pół roku może być "po wszystkim". Pierwsza wizyta w Cape Horn przynosi Robertowi rozczarowanie brudnymi wykładzinami, popękaną tapicerką, tłustymi plamami, rozstawionymi wszędzie pułapkami na myszy. Kuchnia nie należy do najczystszych, personel bywa opryskliwy, kucharz podaje niedosmażone mięso, zwiędłą sałatę i rozmoczone frytki. Okazuje się, że Joni jest szefową tylko teoretycznie, pozwala personelowi "wchodzić sobie na głowę", nikt jej nie słucha i nie szanuje. Wszystko to trzeba będzie zmienić! Zobaczcie koniecznie, dlaczego Robert Irvine zabierze Joni na rollercoaster'a? Jak zmieni się Cape Horn i czy metamorfoza spodoba się właścicielom i gościom restauracji? "Nie ma takiej restauracji, którą nie mógłbym się zająć" - to motto Roverta Irvina, amerykańskiego kucharza i restauratora. Zaledwie w ciągu kilku dni i przy ograniczonym budżecie, nasz prowadzący zdiagnozuje problemy restauracji, która przestała być rentowna i odwiedzana przez klientów. Robert zastanowi się, co szwankuje i co trzeba poprawić. Z problemami zostaną skonfrontowani właściciele i personel restauracji. Robert Irvine będzie nadzorował wielkie porządki i gruntowne czyszczenie lokalu, zaproponuje nowy wystrój, by był bardziej komfortowy, nowoczesny i atrakcyjny dla klientów. Zmieni menu ograniczając je do kilkunastu pozycji. Przekona restauratorów do kupowania lepszych jakościowo produktów, podpowie, jak powinien wyglądać marketing i działania PR-owskie. Będzie pracował z personelem, nierzadko zmieniając zakres obowiązków - tak, aby każdy z pracowników czuł się dobrze, lubił swoją pracę i wykonywał ją dobrze. I właściciele i personel dostaną masę przydatnych wskazówek, podpowiedzi i tricków, które pomagają sprawnie prowadzić świetną, uwielbianą przez klientów restaurację serwującą dania na wysokim poziomie.