Głos Bogusława Lindy, niemożliwy do pomylenia z jakimkolwiek innym, stanie się teraz głosem 4FUN Media w kampanii wizerunkowej wszystkich kanałów, należących do grupy: 4FUN TV - więcej muzyki na godzinę, 4FUN HITS - znane hity oraz 4FUN FIT&DANCE - do ćwiczeń, również klubowych.
Dlaczego zdecydowano się właśnie na tego aktora? "Bo jesteśmy zuchwali jak Franz Maurer, niegrzeczni jak Leon z „Sary” i przede wszystkim zaangażowani i pełni pasji, jak Bogusław Linda we własnej osobie" - zapowiada grupa.
Co na to aktor? - Propozycja ze strony 4FUN była dla mnie na tyle ciekawa, ze zgodziłem się bez wahania. Jestem otwarty na projekty, skierowane do młodych duchem i tych, którzy poszukują dobrych telewizji muzycznych - tłumaczy Linda.
- Doceniamy nie tylko wkład Bogusława Lindy w kreowanie języka potocznego, ale w szczególności jego pasję i zaangażowanie. Jego ponadczasowy wizerunek, który nie ma wieku, idealnie wpisuje się w wizerunek kanałów, należących do grupy 4FUN Media. Bardzo się cieszę, że jeden z najbardziej rozpoznawalnych polskich głosów, niosący natychmiastowe skojarzenia, będzie od teraz „naszym” głosem. Dzięki wieloletniej współpracy z Bogusławem mogę pochwalić się wspólnym osiągnięciem, jakim było otrzymanie złotego Effie. Mam nadzieję, że naszym odbiorcą spodoba się nasza współpraca - komentuje prezes grupy 4FUN Media, Rafał Baran.

Wideo