Meet Me In Las Vegas

Viva Las Vegas, USA 1964

Król rock and rolla przyjeżdża do Las Vegas z zamiarem wzięcia udziału w wyścigach samochodowych. Musi wymienić silnik w samochodzie. Aby zdobyć fundusze, pracuje jako kelner.

Reżyseria:George Sidney

Czas trwania:100 min

Kategoria wiekowa:

Gatunek:Film/Komedia muzyczna

Meet Me In Las Vegas w telewizji

  • Sally Benson

    Scenariusz

  • George Sidney

    Reżyseria

  • John McSweeney

    Montaż

  • Joseph Biroc

    Zdjęcia

  • George Stoll

    Muzyka

  • Robert Van Eps

    Muzyka

Opis programu

Do Las Vegas przybywa młody kierowca wyścigowy Lucky Jackson, by wziąć udział w wyścigach samochodowych o Grand Prix Las Vegas. Niestety, jego samochód ma awarię silnika, a naprawa lub wymiana przekraczają możliwości finansowe chłopaka. Aby zdobyć potrzebne pieniądze, Lucky przyjmuje pracę w jednym z luksusowych hoteli, w którym instruktorką pływania jest urocza Rusty Martin. Lucky stara się zdobyć jej względy, za rywala ma jednak hrabiego Manciniego. Wszystko zresztą wskazuje na to, że Elmo Mancini będzie jego najpoważniejszym przeciwnikiem także na torze wyścigowym. Rusty odwzajemnia uczucia Lucky'ego, jednak nie chce wiązać swej przyszłości z kierowcą wyścigowym. Uważa, że to zbyt niebezpieczne zajęcie dla ukochanego, a ona nie chce drżeć o niego podczas każdych zawodów. Ale serce nie sługa i dziewczyna coraz bardziej angażuje się w znajomość z Luckym. Zorientowawszy się, że chłopak może nie zdążyć z przygotowaniem samochodu do wyścigu, pomaga mu, jak może. Oznaczonego dnia Lucky staje na starcie wraz z innymi zawodnikami. Krytyka powszechnie uznała "Viva Las Vegas" za najlepszy ekranowy musical Elvisa Presleya. Chociaż bowiem scenariusz nie wznosi się ponad przeciętność, to o szczególnej atrakcyjności tego akurat filmu zadecydował udział Ann-Margret grającej rolę Rusty. W żadnym z czternastu wcześniejszych filmów Presley nie miał partnerki, która byłaby tak świetną tancerką, piosenkarką i aktorką jednocześnie. O sześć lat młodsza od króla rock and rolla długonoga Szwedka, nazywana w owym czasie "Presleyem w spódnicy" nie dorównywała mu wprawdzie w interpretacji piosenek, lecz przewyższała go utanecznieniem i talentem aktorskim, posiadała przy tym ogromny wdzięk i urok.