Netflix Grow Creative. Streamingowy gigant rozpoczyna współpracę ze Szkołą Filmową w Łodzi! To długofalowy projekt

fot. materiały prasowe Netflix
fot. materiały prasowe Netflix
Na Netfliksie coraz częściej pojawiają się polskie produkcje, które zbierają rzesze wielbicieli na całym świecie. Wiele wskazuje na to, że ten trend będzie kontynowany. Streamingowy gigant rozpoczął długofalową współpracę ze Szkołą Filmową w Łodzi!

Netflix współpracuje ze Szkołą Filmową w Łodzi

Netflix to najpopularniejsza platforma zapewniająca dostęp do usługi wideo na żądanie. W serwisie regularnie pojawiają się kolejne polskie produkcje, które dzięki ogólnoświatowemu zasięgowi dystrybutora, zdobywają setki tysięcy fanów w kraju i zagranicą. Do najpopularniejszych polskich filmów i seriali dostępnych na Netfliksie należą między innymi "W głębi lasu", "Rojst '97", "Otwórz oczy" oraz "Sexify" czy "Jak pokochałam gangstera". Do tej pory wiele wskazywało na to, że możemy spodziewać się kolejnych polskich produkcji na Netfliksie, a niedawno otrzymaliśmy kolejne potwierdzenie.

W ramach międzynarodowego programu Netflix Grow Creative, platforma zapowiedziała podjęcie długofalowej współpracy ze Szkołą Filmową w Łodzi.

Jesteśmy bardzo szczęśliwi z rozpoczęcia współpracy ze Szkołą Filmową w Łodzi. To uczelnia zaliczana do ścisłej czołówki szkół filmowych na świecie, która ponadto wywiera istotny wpływ na całą branżę audiowizualną w Polsce - zapewnia Christopher Mack, dyrektor programu Grow Creative.

Mack dodał, że właśnie w PWSFTviT w Łodzi rodzą się i kształtują polskie talenty filmowe. Celem programu Grow Creative jest wspieranie rozwoju zawodowego i artystycznego najzdolniejszych studentów.

Z założenia program Grow Creative ma pomóc młodym artystom w zapewnieniu im jak najlepszego najlepszego startu w profesjonalnej karierze. Program, do którego dołączyła Szkoła Filmowa w Łodzi skierowany jest do studentek i studentów scenariopisarstwa, organizacji produkcji filmowej oraz reżyserii. Pierwsze warsztaty w jego ramach zdążyły się już odbyć. Trwały dwa dni i obejmowały takie zagadnienia jak sztuka opowiadania historii, specyficzne zasady produkcji i finansowania czy tajniki postprodukcji, a także proces pozyskiwania tytułów dla Netfliksa.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kultura i rozrywka

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn