Telewizje śniadaniowe niezmiennie cieszą się dużą popularnością wśród widzów. Lekkie i interesujące tematy stanowią dobre tło dla porannych przygotowań. W Polsce funkcjonują obecnie dwa konkurencyjne programy w porannej ramówce: "Pytanie na śniadanie" i "Dzień Dobry TVN". Który z nich cieszy się większą popularnością?
Jak wynika z danych przygotowanych przez Nielsen Audience Measurement wiosną "Pytanie na śniadanie" oglądało średnio 506 tys. widzów, a program TVP w porównaniu z analogicznym okres w poprzednim roku zyskał aż 58 tys. oglądających. Natomiast "Dzień Dobry TVN" przyciągało przed ekrany widownię liczącą średnio 500 tys. widzów, a w porównaniu z zeszłym rokiem program stracił 17 tys. odbiorców.
Mimo że oba programy wciąż idą łeb w łeb, to w tym roku nastąpiła zmiana lidera w tym zestawieniu i najpopularniejszym programem śniadaniowym w Polsce jest "Pytanie na śniadanie"! Jak długo jednak uda im się utrzymać pierwsze miejsce? Czas pokaże!
Źródło: Agencja TVN/x-news
