
Oto najgorsze polskie filmy. Tego nie dało się oglądać!

Oto najgorsze polskie filmy. Zdobyły nagrody Węży. Zasłużenie?
2015 Nagroda Węży:
Wielki Wąż: Obce ciało
Najgorsza reżyseria: Krzysztof Zanussi – Obce ciało
Żenujący film na ważny temat: Obce ciało
Najgorszy scenariusz: Krzysztof Zanussi – Obce ciało
Angelo i Kasia poznali się we Włoszech w grupie modlitewnej Focolari, gdzie połączyła ich miłość i wiara w Boga. Ich związek przerywa powrót dziewczyny do Polski i decyzja o wstąpieniu do klasztoru. Angelo przyjeżdża do Warszawy, żeby nakłonić Kasię do zmiany zdania. Czekając na jej decyzję, podejmuje pracę w międzynarodowej korporacji. Firmą zarządza bezwzględna i cyniczna Kris przy pomocy swojej asystentki Miry. W korporacyjnej rzeczywistości, głęboko wierzący Angelo staje się ofiarą drwin i mobbingu. Kris, wykorzystując swoją władzę, bawi się nim i chce zmusić do złamania zasad moralnych, ale jednocześnie jest zafascynowana jego wiarą
Co ciekawe, w filmie grałą Agnieszka Grochowska, Agata Buzek, Weronika Rosati i Stanisława Celińska.

Oto najgorsze polskie filmy. Zdobyły nagrody Węży. Zasłużenie?
2016
Wielki Wąż – najgorszy film roku: Ostatni klaps
Najgorsza reżyseria: Gerwazy Reguła – Ostatni klaps
Najgorsza rola żeńska: Maja Frykowska – Ostatni klaps
Najgorszy duet na ekranie: Maja Frykowska i Mariusz Pujszo – Ostatni klaps
Najgorszy teledysk okołofilmowy: Akcent / Zenon Martyniuk & Diego – Ostatni klaps
Dwadzieścia lat temu Sławoj Maria Hałaburda (Mariusz Pujszo) był Mistrzem kina moralnego niepokoju, jednakże los nie obszedł się z jego karierą łaskawie i teraz, przegrany i zapomniany, musi żebrać o zasiłek. Pewnego dnia w mieszkaniu Sławoja zjawia się Marek Obraniak (Marek Włodarczyk), polski producent z francuskim kapitałem. Nie tylko chce nakręcić z nim ambitny projekt o miłości Napoleona i Marii Walewskiej, lecz także zapewnia mu idealną aktorkę do głównej roli kobiecej – kuszącą Manuellę (Maja Frykowska). Marzenia jednak się spełniają! Sęk w tym, że Obraniak to w rzeczywistości odnoszący sukcesy producent tzw. filmów dla dorosłych. Chce upiec dwie pieczenie na jednym ogniu – pomóc spełnić aktorskie ambicje swojej gwiazdy, Manuelli, zakochanej w finezyjnym kinie Hałaburdy, a jednocześnie nakręcić rozbuchaną seksualnie wersję jurnych napoleońskich podbojów. Gdy na terenie wielkopolskiego pałacu pojawiają się dwie nieświadome swych zamiarów ekipy filmowe, musi dojść do starcia artystycznej wizji z komercyjną igraszką, intelektu z instynktem, wrażliwości z pożądaniem, ego z libido... Reżyser kina artystycznego, który dotąd obnażał jedynie intelektualnie. Producent filmów dla dorosłych, który poświęcił swe życie sztuce rozbierania. Znużona jednorodną karierą ikona męskich fantazji, która marzy o poważnym aktorstwie i odkrywaniu nowych obszarów nagiej prawdy.

Oto najgorsze polskie filmy. Zdobyły nagrody Węży. Zasłużenie?
2018
Wielki Wąż – najgorszy film roku: Botoks - za bezwstydny produkt, żerowanie na niskich instynktach i sprzedawanie starych dowcipów jako faktów.
Najgorsza reżyseria: Patryk Vega – Botoks
Najgorszy scenariusz: Patryk Vega – Botoks
Żenujący film na ważny temat: Botoks
Najgorsza rola męska: Piotr Stramowski – Botoks
Występ poniżej talentu: Grażyna Szapołowska – Botoks
Najgorszy duet na ekranie: Marieta Żukowska i Piotr Stramowski – Botoks
Najbardziej żenująca scena: Seks z psem – Botoks
Efekt specjalnej troski: Płód po aborcji – Botoks
Losy czterech kobiet pracujących w służbie medycznej splatają się w szpitalu, gdzie dochodzi do wielu nielegalnych przedsięwzięć.