CZYTAJ TAKŻE:
PREMIERA FILMU BEYONCE "LIFE IS BUT A DREAM"
BEYONCE ZAGRA NA ORANGE WARSAW FESTIVAL
Sieć H&M od kilku lat współpracuje z największymi gwiazdami show businessu, które sygnują swoim nazwiskiem poszczególne kolekcje. Tegoroczna letnia kolekcja należy do Beyonce.
Kampania z żoną Jaya-Z zatytułowana "Beyoncé as Mrs. Carter in H&M" ma pokazywać, że kobieta może być silna, zmysłowa, flirciarska, zabawna, wrażliwa i mieć w sobie uczucia macierzyńskie. Zdjęcia, które zrobiono na Bahamach pojawią się w prasie, telewizji i na bilbordach na całym świecie już niebawem.
CZYTAJ TAKŻE:
BEYONCE POPRAWIŁA SOBIE NOS?
BEYONCE NA INAUGURACJI DRUGIEJ KADENCJI OBAMY! [WIDEO]
Sama gwiazda o współpracy wypowiada się bardzo entuzjastycznie.
"Zawsze lubiłam H&M za to, że skupia się na zabawie i jest modne za przystępną cenę. Bardzo podobał mi się pomysł na pokazanie różnych emocji kobiet, które reprezentują cztery elementy - ogień, woda, ziemia i powietrze. Sesja odbyła się na przepięknej tropikalnej wyspie. Miałam wrażenie, że nagrywam wideo, a nie spot reklamowy"
