Prostota, minimalizm i elegancja linii - w takim duchu TVP przygotowała nowy, specjalnie stworzony na Mistrzostwa Europy w Piłce Nożnej logotyp i oprawę TVP Sport. Najlepszy kanał sportowy w Polsce już od piątku w swojej identyfikacji wizualnej będzie posługiwał się odważną i wyróżniającą go barwą limonki. Ten kolor, zdaniem twórców najlepiej oddaje energię kanału sportowego, jest też zbliżony barwą do jednego z kolorów wskazanych przez Instytut Pantone, jako kolor roku 2021, który niesie nadzieję i pozytywne myślenie po trudnym, pandemicznym roku 2020.
Wierząc, że telewizja tradycyjna i telewizja online nie wykluczają się, a wręcz uzupełniają - czego najlepszym przykładem jest dynamiczny TVP Sport - nowa oprawa czerpie z nowoczesnych rozwiązań internetowych, które charakteryzują się zarówno funkcjonalnością, jak i prostotą.
Nowoczesna, wpisująca się w światowe trendy oprawa i logotyp TVP Sport od rana w piątek na antenie. Za ich stworzenie odpowiada studio kreatywne Tengent.
