"Geniusz: Einstein". Spot serialu w przewie Super Bowl 2017! Zobacz go już teraz! [WIDEO]

Kamila Glińska
"Geniusz: Einstein"fot. NGC
"Geniusz: Einstein"fot. NGC
National Geographic przedstawia spot reklamowy antologii telewizyjnej "Geniusz: Einstein", który zostanie wyemitowany w przerwie niedzielnego finału ligi NFL!

National Geographic ujawnił pierwszy spot reklamowy, który zostanie wyemitowany podczas niedzielnego finału amerykańskiej ligi NFL, zaraz po występie Lady Gagi w przerwie rozgrywek. Trwający 45 sekund materiał, zatytułowany "Bad Romance", zapowiada nową antologię telewizyjną "Geniusz: Einstein", której producentami wykonawczymi są Brian Grazer i Ron Howard. W rolach głównych występują Geoffrey Rush („Piraci z Karaibów”, „Jak zostać królem”) jako Albert Einstein, Emily Watson („Teoria wszystkiego”, „Złodziejka książek”) jako Elsa Einstein i Johnny Flynn („Sils Maria”, „Siła muzyki”) jako młody Einstein. Oficjalny zwiastun antologii miał premierę w ubiegłym miesiącu. Magazyn Rolling Stone napisał, że jest to jeden z "25 najbardziej oczekiwanych seriali telewizyjnych 2017 roku".

Premiera serii "Geniusz: Einstein" odbędzie się w Polsce oraz 171 krajach na całym świecie, w 45 wersjach językowych, w niedzielę 23 kwietnia, premiera w USA zaplanowana jest na wtorek 25 kwietnia.

Produkcja przedstawia historię Alberta Einsteina, niepokornego pracownika urzędu patentowego, który na początku swojej kariery bez większych sukcesów ubiegał się o stanowisko na uniwersytecie, a wiele lat później został jednym z największych naukowców XX wieku. Tłem opowieści jest jego burzliwe, pełne niuansów życie osobiste.

Zdjęcia do spotu reklamowego z Geoffrey’em Rushem w roli Einsteina zostały nakręcone w ubiegłym tygodniu w Pradze przez nowojorski oddział agencji McCann na zlecenie National Geographic. W pierwszej scenie widzimy Einsteina w jego gabinecie. Przyszły noblista, którego ulubionymi kompozytorami byli Bach i Mozart, bierze do ręki skrzypce.

W kolejnych ujęciach Einstein gra piękną, utrzymaną w szybkim tempie sonatę. W połowie reklamy widzowie rozpoznają głośny przebój Lady Gagi „Bad Romance”, zaaranżowany w nowatorski sposób. Piosenka „Bad Romance” jest subtelnym nawiązaniem do licznych romansów Einsteina, o których niewiele wiadomo. Einstein powiedział kiedyś - Zbudowanie harmonijnego związku z kobietą to zadanie, któremu dwukrotnie w dość haniebny sposób nie podołałem.

Einstein gra melodię z pasją i werwą, tak, jak większość z nas by sobie to wyobrażała. Ta scena jest także metaforą jego burzliwego życia prywatnego. Kiedy struny skrzypiec tworzą harmonijny dźwięk, widzimy na ekranie szybko zmieniające się ujęcia przedstawiające odręczne notatki, a na nich równania, które symbolizują bezkompromisowe podejście Einsteina do nauki. Naukowiec nagle przerywa grę i pokazuje język - jest to gest, który uczynił z niego ikonę kultury masowej.

- Bardzo cieszymy się, że nasz pierwszy serial fabularny – „Geniusz: Einstein” z Geoffrey’em Rushem i Emily Watson w rolach głównych - będzie reklamowany w przerwie największego, amerykańskiego wydarzenia sportowego - powiedziała Courtney Monroe, prezes National Geographic Global Networks. - To prosty, ale jednocześnie przykuwający uwagę spot reklamowy, który nawiązuje do zapowiedzianego występu Lady Gagi w połowie futbolowych rozgrywek i podkreśla jednocześnie wyjątkowy charakter serialu o Einsteinie. Mamy nadzieję, że pomimo wielkich emocji wieczoru, nasza reklama zdoła zaintrygować widzów i utwierdzi ich w przekonaniu, że National Geographic jest marką, która firmuje programy najwyższej jakości - dodała.

Magazyn Gol24: Kadra pod lupą, przed meczem z Mołdawią

Dalszy ciąg artykułu pod wideo ↓
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Spot został nakręcony przez nowojorski oddział agencji McCann, a jego reżyserem jest Ivan Zachariáš. - Chcieliśmy nakręcić piękną reklamę, która wiernie oddałaby charakter Alberta Einsteina - powiedział Eric Silver, szef działu kreatywnego agencji McCann w Ameryce Północnej. Wiedzieliśmy, że Einstein często grał na skrzypcach, co pozwalało mu pozbierać myśli. Szczęśliwym zbiegiem okoliczności nasz spot zostanie pokazany zaraz po występie Lady Gagi w połowie finałowego meczu. Taki czas emisji umożliwił nam pokazanie słynnego fizyka w niekonwencjonalny i zapadający w pamięć sposób - dodał Eric Silver.

Pierwsza część telewizyjnej antologii „Geniusz: Einstein” jest adaptacją głośnej biografii „Einstein. Jego życie, jego wszechświat”. Ze strony spółki Imagine obowiązki producentów wykonawczych pełnią Brian Grazer, Ron Howard, Francie Calfo oraz Anna Culp jako koproducent. Gigi Pritzker i Rachel Shane są producentami wykonawczymi, a Melissa Rucker koproducentem ze strony OddLot Entertainment. Sam Sokolow i Jeff Cooney są producentami wykonawczymi spółki producenckiej EUE/Sokolow. Obowiązki producenta współwykonawczego pełni pisarz Noah Pink, który jest autorem telewizyjnej adaptacji. Carolyn Bernstein, wiceprezes i dyrektor ds. opracowania i produkcji programów fabularnych National Geographic będzie producentem wykonawczym ze strony National Geographic.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Marieta Żukowska debiutuje z mężem na salonach! Jej ukochany to nie byle kto

Marieta Żukowska debiutuje z mężem na salonach! Jej ukochany to nie byle kto

Marta Nawrocka też jest fanką tatuaży. Jak wypada na tle wytatuowanego męża?

Marta Nawrocka też jest fanką tatuaży. Jak wypada na tle wytatuowanego męża?

Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn