W zeszłym roku LEGO było najbardziej dochodową firmą zabawkarską na świecie, a w zestawieniu Brand Finance uzyskało tytuł najsilniejszej marki na całym globie. Choć skromne początki firmy produkującej drewniane zabawki nie zapowiadały ogromnych sukcesów, to w ciągu zaledwie kilku dekad, firma pochodząca z małego miasteczka w Danii, stała się jedną z największych i najbardziej innowacyjnych graczy w swojej branży. Dziś to nie tylko firma produkująca klocki. Wydaje również znakomite gry komputerowe, zarabiające setki milionów dolarów filmy, a także jest właścicielem kilku parków rozrywki.
LEGO zawsze jednak pilnie strzegło swoich tajemnic. Do teraz! W programie "Magiczny świat LEGO", wraz z młodym studentem designu Justinem, wyruszymy w podróż do głównej siedziby firmy, znajdującej się w duńskim Billund. Chłopak ubiega się o pracę, o którą walczą setki kandydatów z całego świata – stanowisko projektanta zestawów LEGO. Justin od dzieciństwa marzył o tym zawodzie. Czy uda mu się osiągnąć swój życiowy cel?
W programie poznamy również Matthew, który wcześniej przeszedł taki sam proces rekrutacyjny i dziś jest już wiceprezesem działu projektowania. Dzięki dokumentowi "Magiczny świat LEGO" widzowie Discovery Channel dowiedzą się również, na czym polega unikatowość tej niezwykłej firmy i poznają ludzi, którzy od lat wyznaczają trendy na światowym rynku zabawkarskim.
Premiera programu "Magiczny świat LEGO" już 20 grudnia o godz. 14.00 na Discovery Channel.
