"LEGO Masters". Sukces pierwszego odcinka nowego show TVN! Wysoka oglądalność utrzyma się?

Kamila Glińska
fot. Cezary Piwowarski/TVN
fot. Cezary Piwowarski/TVN
Program "LEGO Masters" zadebiutował w sobotę, 14 listopada na antenie TVN. Jak się okazuje - to był strzał w dziesiątkę. Widzowie tłumnie zasiedli przed telewizorami i obserwowali zmagania budowniczych z klocków LEGO.

"LEGO Masters" z pierwszym sukcesem!

Emisja "LEGO Masters" odbywa się w soboty o godz. 20. Pierwszy odcinek, którego premiera odbyła się 14 listopada 2020 roku zaliczył znakomite otwarcie. Z danych Nielsen AGB Polska wynika, że oglądało go średnio 1,37 mln widzów. Z kolei powtórka w niedzielę o godz. 17:30 zanotowała oglądalność na poziomie 753 tys. widzów.

Dla porównania, w tym samym czasie konkurencję - serial "Bez skrupułów" w Polsacie i program "Kocham Dwójkę" w TVP2 - oglądało odpowiednio 724,1 tys. oraz 1,23 mln widzów. Większą oglądalność od "LEGO Masters" miały tylko seriale "Ludzie i bogowie" oraz "Komisarz Alex" emitowane na antenie TVP1 (1,94 mln i 1,96 mln).

OGLĄDAJ seriale i programy TVN bez reklam w ofercie player+

"LEGO Masters" to spełnienie marzeń każdego wielbiciela klocków i dobrej zabawy. W programie uczestnicy tworzą spektakularne konstrukcje z klocków LEGO. Powstają niezwykłe budowle, pojazdy, skomplikowane mechanizmy oraz całe miasta. To sprawdzian zdolności graczy, ich kreatywności, wyobraźni i umiejętności technicznych. Pod koniec każdego odcinka jedna para opuszcza program. O finał zawalczą 3 najlepsze duety i będzie to prawdziwe starcie mistrzów! Zwycięzca otrzyma tytuł Mistrza LEGO, wizytę w LEGOlandzie i nagrodę główną, czyli 100 tysięcy złotych! Producentem programu jest Endemol Shine Polska.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kultura i rozrywka

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn