Współpraca Netflix i Microsoft - tani abonament z reklamami
Według doniesień "The Wall Street Journal" Netflix zdecydował się nawiązać współpracę z Microsoftem, aby ten pomógł mu wprowadzić na platformę abonament, w którym użytkownicy będą płacić znacznie mniej za korzystanie z Netfliksa, w zamian za umieszczenie w nim reklam. Gigant VOD miał się zdecydować na współpracę z tą firmą m.in. ze względu na to, że pod koniec ubiegłego roku Microsoft przejął firmę Xandr od AT&T. Xandr zajmuje się technologiami reklamowymi i ma nadzieję zbudować technologię dla świata „post cookie”.
Podpisanie umowy z Microsoftem ma być milowym krokiem w stronę wprowadzenie nowego, taniego abonamentu z reklamami. W najbliższym czasie powinny pojawić się kolejne szczegóły na ten temat, dotyczące m.in. tego kiedy i gdzie zostanie wprowadzony.
Tani abonament z reklamami dla użytkowników ma być odpowiedzią Netfliksa na malejącą liczbę subskrybentów. Niedawno platforma ujawniła, że pierwszy raz od dekady straciła ponad 200 milionów użytkowników na całym świecie. Ponadto Netflix stara się walczyć z udostępnianie haseł, aby zminimalizować spadek liczby subskrybentów i przychodów.
Sprawdź program tv na stronie Telemagazyn.pl
