Netflix to jedna z najbardziej popularnych platform streaminogwych. Amerykański gigant oferuje swoim użytkownikom ogromną bazę filmów i seriali. Widzowie mogą oglądać największe kinowe hity, ale również wiele oryginalnych produkcji. Oferta tego serwisu różni się od jego konkurencji. Wśród pakietów Netflixa nie znajdziemy opcji, w której ze względu na niższą cenę pojawią się reklamy. Inne platformy proponują swoim klientom tańsze wersje dostępu z przerwami na promowanie innych produktów. Niedawno dyrektor finansowy Netflixa odpowiedział na pytanie o taką opcję dla ich użytkowników.
Reklamy na Netflixie?
Platformy takie jak m.in. HBO Max czy Player.pl umożliwiają swoim użytkownikom wykupienie tańszych pakietów z reklamami. Chociaż takie rozwiązanie może sprawić, że mniej zdecydowani klienci jednak zapłacą za dostęp, to w przypadku Netflixa nie jest ono dostępne. Niedawno Spencer Neumann, czyli dyrektor finansowy Netflixa, został zapytany o to, czy serwis kiedykolwiek postawi na reklamy. W tej chwili platforma uważa, że ich rozwiązania dobrze się sprawdzają i nie chce wprowadzać pakietu podobnego do oferty konkurencji. Nie oznacza to jednak, że to nigdy nie ulegnie zmianie.
To nie jest tak, że jesteśmy kategorycznie przeciwni reklamie. Uważamy, że mamy świetny model biznesowy. Subskrypcyjny, który sprawdza się naprawdę dobrze na całym świecie. Trudno nam ignorować to, że inni wprowadzają pakiety z reklamami, ale na razie nie ma to dla nas sensu - słowa Neumanna przytacza serwis "Wirtualne Media".
A co wy uważacie o takim rozwiązaniu? Tańszy pakiet rzeczywiście powinien pojawić się na Netflixie?
