Firma tak bardzo chciała przekonać kobiety o skuteczności swoich kosmetyków usuwających zmarszczki, że usunęła wszelkie oznaki upływu czasu z fotografii 41-letniej aktorki w swojej reklamie.
Teraz L’Oreal musi usunąć tę fotkę ze swojej kampanii reklamowej...
CZYTAJ TAKŻE:
DANIEL CRAIG I RACHEL WEISZ WZIĘLI ŚLUB
KOLEJNE WIELKIE ROZSTANIE
- Nie ulega wątpliwości, że spreparowana na potrzeby reklamy fotografia wprowadza klienta w błąd co do skutków, jakie może przynieść reklamowany produkt - powiedział przedstawiciel Advertising Standards Authority, ciała nadzorującego rynek reklamy w Wielkiej Brytanii.
Wcześniej podobne kłopoty z nadmiernie "poprawionym" wyglądem miały reklamy z Julią Roberts dla marki Lancome, oraz Christy Turlington dla Maybelline.
Kinowe i telewizyjne hity na ekranie Twojego komputera: kino.telemagazyn.pl

Wideo