Spotify to szwedzki serwis muzyczny, oferujący swoim użytkownikom dostęp do muzyki w strumieniu. Firma planuje jednak rozszerzyć swoją ofertę i przystępuje do produkcji wideo. To kolejny krok ku detronizacji telewizji tradycyjnej, a także następny konkurent na rynku platform VOD, poszerzający i tak już bardzo bogatą ofertę tych serwisów.
Jak poinformowano podczas oficjalnej konferencji, w ciągu kilku miesięcy na Spotify pojawi się 12 seriali. Ich tematyka będzie związana z muzyką i szeroko pojętą popkulturą. Serie będą standardowo podzielone na odcinki, z których każdy ma trwać około 15 minut. Produkcje wideo mają pojawić się w serwisie jeszcze w tym roku. Na początek w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech i w Szwecji.
CZYTAJ TAKŻE:
SERIALE NETFLIXA 2016. SPRAWDŹ DATY PREMIER SERIALI NETFLIXA W 2016 ROKU [GALERIA]
Pierwszą z serialowych propozycji Spotify jest serial "Landmark" traktujący o ważnych wydarzeniach w historii muzyki rozrywkowej. Russell Simmons i jego wytwórnia All Def Digital stworzą „Rush Hour” - pokazujący środowisko raperów, a aktor Tim Robbins przygotuje serię o życiu tancerzy.
Spotify planuje również stworzenie seriali animowanych i komediowych. Szczegóły tych produkcji nie są jednak na razie znane.
