W związku z obchodami setnej rocznicy odzyskania niepodległości, stacja Comedy Central zainicjowała akcję „Polska… kraj w stanie wskazującym na niepodległość”. W serii spotów zachęca widzów do radosnych obchodów 11 listopada i do spojrzenia z dystansem na patriotyczne postawy. Twarzami kampanii są Laura Breszka i Michał Meyer, gwiazdy drugiego sezonu "Drunk History – Pół litra historii".
Bez sortowania, bez agresji i bez spiny – to najważniejsze przesłania kampanii przygotowanej przez Comedy Central z okazji setnej rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Celem akcji jest podkreślenie, że tak ważne święto powinno być celebrowane w sposób radosny bez względu na światopogląd, sympatie polityczne czy wyznanie. W tym dniu nie powinno być miejsca na dzielenie Polaków, narzucanie jedynej słusznej, nadmiernie patetycznej formy świętowania oraz wszelkiego rodzaju przejawy agresji.
Zobacz wideo!
