– *Muzykę zamieniłam na modę i wizerunek. Bardzo chciałabym pokazywać, że moda to nie jest ślepe podążanie za trendami, tylko moda to jest styl, coś bardzo ważnego* – mówi Maja Sablewska w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.
Sablewska pracuje obecnie przy kampanii jesienno-zimowej kolekcji marki Carinii. Jest to polska marka obuwnicza, której Maja Sablewska jest ambasadorką i doradcą wizerunkowym. Nowa kolekcja utrzymana jest w najmodniejszych kolorach sezonu: czerni, ciemnej zieleni, bordo i granacie. Większość modeli to kozaki i botki na płaskim, średnim lub wysokim obcasie z charakterystycznymi dodatkami, takimi jak ćwieki, złote i srebrne okucia.
– Chcę mocno wypromować polskie obuwie w Polsce, pokazać, że buty mają być nie tylko modne, lecz także wygodne. Podpisałam kolejny kontrakt wizerunkowy z produktem, z którym się mocno utożsamiam. Przygotowuję się do kilku takich projektów na 2015 rok i cały czas dużo myślę o spełnieniu swojego kolejnego marzenia – mówi Maja Sablewska.
Gwiazda nie chce zdradzać szczegółów, przyznaje jednak, że nie będzie to kolejny projekt telewizyjny. – *Projekt telewizyjny już mam, jestem bardzo zadowolona ze współpracy z TVN Style. **To coś dużo większego, związanego z modą i wizerunkiem. To będzie biznes, tyle powiem* – mówi Maja Sablewska.
CZYTAJ TAKŻE:
MAJA SABLEWSKA: PROGRAM O MODZIE SPRAWDZIŁ SIĘ W POLSCE [WIDEO]
MAJA SABLEWSKA: WIELE UCZESTNICZEK WRACA DO DAWNYCH STYLIZACJI [WIDEO]**
Obecnie gwiazdę można oglądać w trzecim sezonie jej autorskiego programu „Sablewskiej sposób na modę”. W każdą niedzielę o godzinie 13.20 na antenie telewizji TVN Style Sablewska przekonuje Polki, że mogę wyglądać pięknie i elegancko niezależnie od figury i wagi. Uczestniczkom programu gospodyni udziela nie tylko rad związanych z modą, lecz także pomaga radzić sobie z życiowymi problemami.
