Według początkowych przecieków Netflix miał wprowadzić nowy plan subskrypcyjny w przyszłym roku. Jak podaje portal The Guardian premiera zostanie przyspieszona na listopad bieżącego roku. Gigant streamingowy chce tym samym wyprzedzić nową ofertę Disney+, mającą swoją premierę 8 grudnia tego roku.
Jak reklamy wpłyną na cenę abonamentu w Netflix?
Według Variety w Stanach Zjednoczonych za pakiet z reklamami widzowie mają zapłacić między 7 a 9 dolarów. W porównaniu do najtańszej obecnie subskrypcji, za którą zapłacić trzeba od 13 do 15 dolarów miesięcznie. Reklamy wprowadzają więc różnicę kilku dolarów.
Nie wiadomo jednak, jakie mają być ceny w Polsce. Ciężko wyliczyć cenę, uzależnioną zapewne od kursu dolara i reklamodawców. Pojawiają się jednak spekulacje w przedziale od 19 do 43 złotych miesięcznie.
Reklamy na Netflix. Jakie będą?
Czy Netflix ograniczy funkcjonalności tańszego pakietu?
Sprawdź program tv na stronie Telemagazyn.pl
