Nieczysta gra sieciówek
The World According to H&M, Francja 2014
Marka H&M zmieniła świat sprzedaży detalicznej, oferując stylową, dobrej jakości odzież w przystępnej cenie. Dokument przedstawia drugie, kontrowersyjne oblicze firmy i nieetyczne praktyki biznesowe.
Reżyseria:Marie Maurice
Kategoria wiekowa:
Gatunek:Film/Film dokumentalny
Nieczysta gra sieciówek w telewizji
Galeria
Twórcy
Marie Maurice
Reżyseria
Pedro Brito
Reżyseria
Marie Maurice
Autor
Pedro Brito
Autor
Opis programu
Popularna sieć sklepów odzieżowych H&M raz na zawsze zmieniła rynek, oferując w przystępnych cenach modne ubrania dobrej jakości. Jak jednak wyglądają kulisy biznesów prowadzonych przez właścicieli? Komu i czemu szefowie międzynarodowej marki zawdzięczają ogromne fortuny? Do H&M należy ponad 300 sklepów, które łącznie każdego roku sprzedają ubrania i dodatki warte 15 miliardów euro. Jednak za przyjazną fasadą sklepów oferujących stylową odzież kryją się kontrowersyjne i dwuznaczne etycznie praktyki biznesowe. Autorzy dokumentu wkraczają w ten pełen przepychu świat, podróżując z kamerą przez Europę i Azję, aż do Etiopii. I odkrywają, że w niczym nie przypomina on luksusu znanego z żurnali. Na czym zarabia międzynarodowy gigant odzieżowy?