Właśnie startuje końcowa odsłona akcji sieci Lidl Polska. To mini talk show "Dorota, Karol i Goście", w którym Dorota Wellman i Karol Okrasa będą rozmawiać o gotowaniu i zwyczajach z tym związanych z gwiazdami oraz zwykłymi ludźmi interesującymi się kulinariami. Odcinki trwają 3,5 minuty i będą udostępniane w piątek przed południem w serwisie KuchniaLidla.pl, a w weekend emitowane w TVP1: w soboty o godz. 17:15 i w niedziele ok. godz. 19:50. Wśród gości Doroty i Karola będą m.in. Elisabeth Duda, Anna Mucha, Stefano Terrazzino, Borys Szyc i Teo Vafidis. Pierwszy odcinek zostanie udostępniony 11 września, a wcześniej pokazywane będą zapowiadające go reklamy.
Na KuchniaLidla.pl pojawią się też klipy, na których Okrasa będzie pokazywał, jak przygotowywać różne dania, o których była mowa w talk show. Cała kampania oprócz telewizji i internetu będzie też obejmować prasę, outdoor i radio. Za kreację i produkcję reklam odpowiada GPD Agency, a za planowanie i zakup mediów - dom mediowy MediaCom Warszawa.
Warto przypomnieć, że całe honorarium za udział w akcji, tj. 300 tys. zł Dorota Wellman postanowiła przeznaczyć na cele charytatywne. - Sto tysięcy na fundację TVN Nie jesteś sam, a dwieście tysięcy rozdysponuję między różne instytucje, które zajmują się pomocą chorym, niepełnosprawnym, dzieciom i instytucje, które pomagają osobom, które mają w życiu trochę gorzej. Warunek jest jeden - to są instytucje, które ja znam, z którymi współpracuję, mam z nimi kontakt i wiem, komu pieniądze daję. Wiem, że trafią do osób potrzebujących - zaznaczyła Wellman w jednym z wywiadów.
Zobacz film, promujący talk show Doroty i Karola!
