"Tylko nie mów nikomu". Tomasz Sekielski wypuszcza koszulki promujące film. Internauci oburzeni: zarabianie na pedofilii!

Krzysztof Połaski
Krzysztof Połaski
fot. materiały prasowe
fot. materiały prasowe
"Tylko nie mów nikomu" to dokumentalny film braci Sekielskich o pedofilii w Kościele katolickim, o którym jeszcze niedawno mówiła cała Polska. Teraz jednak Tomasz Sekielski strzelił sobie w stopę w jednym, bardzo błędnym, ruchem marketingowym...

Tomasz Sekielski postanowił... wypuścić koszulki promujące film "Tylko nie mów nikomu". Cena t-shirta to 35 zł + wysyłka, ale Internauci natychmiast zaczęli zarzucać dziennikarzowi brak smaku oraz chęć zarabiania na pedofilii.

Rzeczywiście nie wygląda to najlepiej. Bracia Sekielscy publikując film "Tylko nie mów nikomu" całkowicie zrezygnowali z reklam, a później oferowali darmową licencję telewizyjną na emisję swojej produkcji w telewizji, a teraz postawili wykonać ruch, który wygląda dość niesmacznie oraz żenująco.

Po co w ogóle wypuszczać koszulki promujące "Tylko nie mów nikomu"? W jakim celu? Dlaczego? Nie ma nic złego w tym, iż twórca chce zarobić na swojej pracy, ale w tym przypadku wystarczyłoby czerpać korzyści z reklam na YouTube, których wyłączenie w tym momencie wygląda jak dodatkowy marketing.

Internauci są podobne zdania. Poniżej tylko część komentarzy, które pojawiły się na facebookowym profilu Tomasza Sekielskiego (pisownia oryginalna):

Nie ma jak dobry biznes na pedofilii ,nie panie Sekielski? Prawie jak Ci księża.

Kubki i czapeczki też będą? Dzwonek na telefon?

Kasa z wyświetleń na YT nie wystarczyła, żeby zaspokoić potrzeby tego brzuszyska? To teraz kolejny pomysł na biznes? Gotowe koszulki firmy Stedman (czyli takiej jakie sprzedaje p. Sakielski) w ilości kilkudziesięciu sztuk można kupić za 5-6 zł. netto. Nadruk metodą DTG to 3-5 zł. (zależnie od maszyny). Koszt produkcji takich koszulek to do 10 zł. netto. Koszt sprzedaży niemal 30 zł. netto. Marża ok. 200%. Jak to mawiał klasyk - "golić frajerów" :v Wyżej wymienione koszty ćwierćinteligentna osoba potrafiąca korzystać z wyszukiwarki Google, jest w stanie zweryfikować w kilkadziesiąt sekund.

Zdecydowanie nie. Robienie z tak ciężkiego kalibru filmu i tragedii ludzkiej wzoru na koszulce jest słabe. Żeby nie powiedzieć mocniej.

Tomasz, przy całym szacunku dla Ciebie i ekipy oraz z podziwem dla projektu filmu i bohaterów... ale te koszulki to mocne przegięcie jest. BARDZO NA NIE. Pomijając już że to niesmaczne wręcz, to wszystkim którzy Cię hejtują, Dajesz dodatkowy oręż to ręki. Jak na tacy. Co że tego, że to niekomercyjne, chodzi o zwykłą wrażliwość na ból i cierpienie innych.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Chcesz sprzedać mieszkanie ? To musisz wiedzieć!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn