Ukryty klient

Mary Portas Secret Shopper, Wielka Brytania 2011

Mary Portas odwiedza sklepy i zbiera dowody na nieuczciwe traktowanie klientów. Widzowie dowiedzą się, jak rozwiązywać trudne sprawy konsumenckie i poznają zasady skutecznego reklamowania produktów.

Czas trwania:60 min

Kategoria wiekowa:

Gatunek:Informacje/Lifestyle

Ukryty klient w telewizji

Opis programu

Sklepy potrafią zamienić życie swoich klientów w piekło. Wadliwe produkty, pozornie atrakcyjne promocje, koszmarna obsługa. Mary Portas kierując się zasadą "klient nasz pan" rusza na wojnę z największymi brytyjskimi sklepami. Pogromczyni zakupowych pułapek z ukrytą kamerą odkrywa sklepowe sekrety i zbiera dowody na nieuczciwe traktowanie klientów. Nawet gigantyczne firmy nie mogą czuć się bezpiecznie. Mary Portas wraz ze swoją ekipą zajmie się automatycznymi centralami obsługi, gdzie przez godzinę trzeba wybierać kolejne numerki nie uzyskując żadnej konkretnej informacji. Wytropi nieistniejące działy reklamacji, skarg i zażaleń oraz dokładnie prześwietli zachowania sprzedawców wobec konsumentów. Zebrany materiał dowodowy trafi do kierowników sklepów. Czy to coś zmieni i klienci wreszcie dostaną to na co naprawdę zasługują? W każdym odcinku prowadząca na konkretnych przykładach pokaże, jak rozwiązywać trudne sprawy konsumenckie oraz radzić sobie z nieudolnymi sprzedawcami i menadżerami. Dzięki Mary Portas widzowie poznają podstawowe zasady skutecznego reklamowania wadliwych towarów i usług. Nie wyładowuj swojej frustracji na sprzedawcach, którzy nie mogą podjąć decyzji w twojej sprawie, składając zażalenie nigdy nie zostawiaj oryginalnych dokumentów, bądź asertywny, ale nie agresywny - to tylko trzy z podstawowych zasad stosowanych przez mistrzynię reklamacji.