Na evencie włoskiej marki Liu Jo pojawił się tłum celebrytek uważnie śledzących nowe trendy. Lila Janowska, Joanna Horodyńska, Ada Fijał, Karolina Pisarek, Katarzyna Sawczuk, Karolina Płocka, Anna Markowska i Karolina Gilon doskonale odnalazły się w denimowej stylistyce, która powraca w nowej, kobiecej odsłonie. Ponadczasowa tkanina została wynaleziona w XVII wieku we Włoszech, ale prawdziwą karierę zrobiła 200 lat później w USA. Używana jako materiał roboczy przez farmerów, górników i poszukiwaczy złota. Jeansowe spodnie były niedozowanym elementem garderoby filmów westernowych, w których każdy szanujący się kowboj nosił spodnie z tego materiału.
Jeans nosiły gwiazdy kina i estrady - Marlon Brando, James Dean, Elvis Presley, Brigitte Bardot czy wreszcie Marylin Monroe. Królowały w modzie hipisowskiej, a prawdziwy renesans przeżywały w latach 70. i 90. Dziś jeans powraca w zupełnie nowej odsłoni, oferując swoim klientkom krótkie denimowe topy, kombinezony i nowe printy.
Joanna Horodyńska postawiła na niebieski, denimowy total look - luźną koszulę i spódniczkę w kratę. Młodziutka Lila Janowska wybrała krótki top i spodnie bojówki. Karolina Pisarek zaprezentowała się w kurtce z motywem kraty i nakrapianych spodniach z wyższym stanem. Ada Fijał wybrała komplet w szarym kolorze - kurtkę, pod którą miała dopasowaną kamizelkę i spodnie z szerszymi nogawkami. Kasia Sawczuk, która zadebiutowała w nowym kolorze włosów, zdecydowała się na biały komplet - koszulę i luźniejsze spodnie z tej samej kolekcji. Z kolei Karolina Płocka postawiła na kombinezon slim fit, który doskonale podkreślał jej perfekcyjna sylwetkę.
Marka Liu Jo powstała w 1995 roku i mimo krótkiej obecności, jest jedną z najpopularniejszych, europejskich marek. Zmysłowa, nowoczesna i odważna, wpisuje się w oczekiwania dynamicznych kobiet, ceniących finezję i oryginalność. Flagowym produktem Liu Jo od samego początku pozostają jeansy "bottom up".
Autor: AKPA
Sprawdź program tv na stronie Telemagazyn.pl
