Oferta telewizyjna dla najmłodszych coraz bogatsza [WIDEO]

Redakcja Telemagazyn
(fot. Agencja TVN/x-news)
(fot. Agencja TVN/x-news)
W Warszawie odbyła druga edycja konferencji „Świat dziecięcej wyobraźni, czyli rola mediów w życiu małych konsumentów", organizowana przez Premium TV, wspólnie z partnerami. Na spotkaniu zaprezentowano m.in. wyniki badań nad upodobaniami i stylem życia najmłodszych widzów.
  • Coraz bogatsza oferta telewizyjna nie powoduje, że dzieci spędzają coraz więcej czasu przed telewizorem - powiedziała Marta Szwakopf, dyrektor kanałów dziecięcych, lifestyle'owych i dokumentalnych platformy nc+. - Odbiorca spędza przed telewizorem taką samą ilość czasu, ale dzieli go na coraz większą liczbę kanałów - dodała.

Zdaniem Marty Szwakopf w czasach, kiedy oferta telewizyjna dla dzieci jest coraz bogatsza, stacje telewizyjne muszą kierować swoje propozycje do ściśle określonych grup wiekowych. - Większość kanałów telewizyjnych wybiera coraz węższe grono odbiorców i stara się dotrzeć do niego jak najskuteczniej. To jest sposób na przetrwanie wśród tej ogromnej konkurencji - powiedziała.

Jednak nie tylko kanały dedykowane dla najmłodszych widzów, ale również te ogólnopolskie rozwijają swoją ofertę programową dla dzieci. - W Pulsie 2 można oglądać audycje dla dzieci od godziny 7 rano do godz. 19 w specjalnym bloku programowym. Staramy się układać ramówkę tak, żeby dzieci i całe rodziny mogły oglądać telewizję w sposób bezpieczny i przewidywalny. W ramach bloków rodzinnych staramy się unikać pokazywania przemocy, czy nawet "agresywnej kreski" w animacjach - powiedziała Beata Dymacz, dyrektor finansowy i operacyjny Telewizji Puls.

Zobacz wideo!

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Kultura i rozrywka

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

Z
Zosia
Disney Channel najlepsze
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn