Przygody ekokonsumenta
2015
Czas trwania:12 min
Kategoria wiekowa:
Gatunek:Magazyn/Magazyn
Przygody ekokonsumenta w telewizji
Opis programu
Autor: Alicja Kłopotek. Kampania telewizyjna obejmuje działania edukacyjne, informacyjne i promocyjne. Ma wpłynąć na kształtowanie postaw proekologicznych w zakresie gospodarowania odpadami opakowaniowymi. Celem akcji jest promowanie odpowiedzialnych i pozytywnych zachowań konsumenckich: na etapie dokonywania świadomych wyborów artykułów ze względu na opakowanie, właściwego czytania etykiet na opakowaniach, prawidłowej segregacji opadów opakowaniowych, znajomości przepisów dotyczących gospodarowania odpadami. Audycje i felietony telewizyjne będą zachęcać do podejmowania działań zmierzających do ograniczenia odpadów opakowaniowych, uświadamiać korzyści wynikające z ponownego wykorzystania odpadów, wskazywać, na czym polega racjonalna gospodarka odpadami opakowaniowymi.