Przed paroma dniami pojawiła się informacja, że z powodu nawoływań do bojkotu napoju reklamowanego przez Nergala, Darski stracił kontrakt na jego promocję. Okazuje się, że sytuacja wygląda nieco inaczej. Owszem, reklama została wycofana, jak o tym pisaliśmy, ale był to jedynie "pierwszy etap (!) komunikacji marki" - informuje "Twoje Imperium".
CZYTAJ TAKŻE:
PRODUCENCI "DEMONA" WYCOFALI REKLAMĘ Z NERGALEM
CHCĄ BOJKOTU NERGALA...
- Mimo że organizatorzy tego bojkotu rozpowszechniają nieprawdziwe informacje, posiłkując się wyrwanymi z kontekstu treściami ze strony internetowej Demona, wciąż powiększa się grono sympatyków tego napoju i propagowanej przez niego idei dawstwa szpiku kostnego. W najbliższym czasie zamierzamy zacieśnić współpracę z DKMS-em, współorganizując i współfinansując Dni Dawcy - powiedziała "Twojemu Imperium" Joanna Bancerowska, dyrektor ds. komunikacji korporacyjnej Agros-Nova, producenta "Demona".
