W piątek 25 września 2015 r. trzy dodatki telewizyjne Polska Press Grupy – Tele Magazyn, Tele Program i TV Przewodnik - ukazały się w nowej, odświeżonej szacie graficznej. Izabela Marciniak, dyrektora wydawnicza Polska Press Grupy, odpowiedzialna za segment dodatków telewizyjnych, mówi:
Nasze dodatki telewizyjne docierają do ponad trzech milionów czytelników. Nowy layout oraz dodatkowe treści to nasza odpowiedź na potrzeby zarówno czytelników jak i reklamodawców. W nowej makiecie zachowaliśmy te elementy nawigacyjne, które naszym czytelnikom ułatwiają korzystanie z dodatków – np. kolorystykę dni i programów, odnośniki do omówień i rekomendacje najciekawszych pozycji.
Winiety dodatków są powiększone, a nowoczesna typografia i wyrazista kolorystyka współgrająca z postacią okładkową, nadają magazynom dynamiczny i spójny charakter. W części redakcyjnej dodatków pojawiły się nowe formy dziennikarskie, m.in. ciekawostki z życia gwiazd, wywiady, relacje z planów filmowych i serialowych, więcej sportu.
We wszystkich tytułach wprowadzona została jednolita siatka modułowa, która daje możliwości elastycznego i dynamicznego komponowania stron. Nowe formaty reklamowe są elementem reklamowej oferty Polska Press Grupy WIDER TV Guide.
Przypominamy także, że od września 2015 r. w odświeżonej formule działa również serwis telemagazyn.pl, jeden z najpopularniejszych przewodników telewizyjnych w Polsce, dostępny także w formie aplikacji mobilnej. W serwisie stworzonym w technologii RWD dodano nowe funkcjonalności oraz pojawiło się więcej treści redakcyjnych (CZYTAJ TAKŻE: SPRAWDŹ TELEMAGAZYN.PL W NOWEJ ODSŁONIE!).
Za projekt nowych dodatków telewizyjnych odpowiada zespół graficzny pod kierownictwem Tomasza Bocheńskiego, dyrektora artystycznego Polska Press Grupy. Zmianom w magazynach towarzyszy kampania promocyjna w mediach Polska Press Grupy.
