Telewizje śniadaniowe tracą widzów

Redakcja Telemagazyn
Początek roku przyniósł spadek widowni wszystkich programów telewizji śniadaniowych.

Z negatywnym trendem najlepiej radziło sobie "Dzień dobry TVN". Program stracił 48.000 widzów, ale i tak od początku roku do 21 lutego oglądało go 606.000 osób. O wiele gorzej poszło Dwójkowemu "Pytaniu na śniadanie", które straciło aż 183.000 widzów. Przed rokiem miało średnią widownię liczącą 666.000 osób, w tym roku tylko 483.000 - wynika z badań Nielsen Audience Measurement dla serwisu Wirtualnemedia.pl.

CZYTAJ TAKŻE:
SYN PIOTRA GĄSOWSKIEGO I HANNY ŚLESZYŃSKIEJ W "DZIEŃ DOBRY TVN"
PAULINA DRAŻBA-KAMIŃSKA ODCHODZI Z "PYTANIA NA ŚNIADANIE"

Nadawaną o nieco innej porze niż wspomniane programy, "Kawę czy herbatę?" ogląda teraz średnio 249.000 osób, co oznacza spadek w stosunku do poprzedniego roku o 115.000 widzów.

Kultura i rozrywka

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Marieta Żukowska debiutuje z mężem na salonach! Jej ukochany to nie byle kto

Marieta Żukowska debiutuje z mężem na salonach! Jej ukochany to nie byle kto

Marta Nawrocka też jest fanką tatuaży. Jak wypada na tle wytatuowanego męża?

Marta Nawrocka też jest fanką tatuaży. Jak wypada na tle wytatuowanego męża?

Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn