Drugi sezon "Watahy" zadebiutował na antenie HBO 15 października. W serwisie HBOGO odcinki pojawiały się z tygodniowym wyprzedzeniem. Jak informuje portal Wirtualnemedia.pl średnia widownia wszystkich sześciu premierowych odcinków drugiego sezonu "Watahy" na antenie HBO wyniosła 208 tys. osób. Przełożyło się to na 1,25 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 1,87 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 1,51 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement. Dla porównania, 1. sezon produkcji, który emitowano w 2014 roku, oglądało 335 tys. widzów, co oznacza, że serial stracił 127 tys. oglądających.
Warto jednak dodać, że dane Nielsen Audience Measurement opracowane przez portal Wirtualnemedia.pl nie uwzględniają wyświetleń w serwisach HBO GO i HBO OD. Stacja nie podała na razie pełnych wyników oglądalności 2. sezonu serialu "Wataha".
Przypominamy, że HBO podało ostatnio połączone wyniki oglądalności w kanałach linearnych HBO, serwisach HBO GO i HBO OD 1. odcinka serialu "Wataha". Obejrzało go łącznie 1 165 389 widzów w ciągu pierwszego tygodnia emisji.
