W internecie rozpoczęła się emisja serialu „Zakręcone”, którego bohaterkami są Agnieszka Więdłocha, Magdalena Różczka i Katarzyna Bujakiewicz. Produkcja promuje markę samochodów Škoda, a pracowały przy nim agencja GoldenSubmarine i Papaya Films.
CZYTAJ TAKŻE:
"PO PROSTU PRZYJAŹŃ". AGNIESZKA WIĘDŁOCHA O NOWYM FILMIE ZE SWOIM UDZIAŁEM [WIDEO]
"PARA NIE DO PARY". MAGDA RÓŻCZKA POMYSŁODAWCZYNIĄ SERIALU 360 STOPNI [WIDEO+ZDJĘCIA]
"Zakręcone" to nowy 6-odcinkowy miniserial komediowy, który ma na celu promocję samochodów Škoda: Fabia, Superb i Kodiaq. Bohaterkami są Ala (Katarzyna Bujakiewicz), Ola (Magdalena Różczka) i Ula (Agnieszka Więdłocha), które przeżywają różne życiowe zakręty. Wszystko pokazane jest w humorystyczny sposób za pomocą krótkich sceneg rodzajowych.
Ala to mocno niezorganizowana mama. Stara się opanować świat i przykładnie pełnić rodzinne role. Jest kobietą w każdym calu, ale stara się bronić facetów. Ola jest symbolem kobiety sukcesu, która nie uznaje kompromisów. Zna swoją wartość i ma swoje zdanie. Ula jest najmłodsza i wchodzi w okres, kiedy musi określić siebie jako kobietę. Targana uczuciami dostarcza nie tylko wiele uśmiechu, czasem współczucia, ale na pewno pretekstu do prawdziwych damskich rozmów o współczesnym świecie, życiu, facetach.
Serial można oglądać na stronie OneZakrecone.pl oraz na platformie Player.pl. Będzie również promowany m.in. na YouTube, Player.pl oraz w Radiu Zet. Za realizację odpowiedzialna jest agencja GoldenSubmarine.
