Zdjęcie Meghan Markle z księżniczką Lilibet robi furorę w sieci. Mama i córka biegają boso po trawie. Księżna ujawniła, co się za tym kryje

Redakcja Telemagazyn
Wideo
emisja bez ograniczeń wiekowych
Zdjęcie 43-letniej księżnej Sussexu i jej 3-letniej córeczki biegających beztrosko po trawie właśnie stało się hitem sieci. To nie przypadek, a dobrze zaplanowane działanie promocyjne Meghan Markle, która ujawniła nową nazwę swojej marki lifestylowej.

Premiera wyczekiwanego programu telewizyjnego Meghan Markle zbliża się wielkimi krokami. Pierwszy odcinek „Z miłością, Meghan” zobaczymy już 4 marca na Netfliksie. Wydarzeniu towarzyszy promocja marki i strony internetowej, sygnowanej przez księżną Sussexu. Markle ogłosiła, że zmienia jej nazwę z American Riviera Orchard na As Ever. Nazwa była trzymana w sekrecie przez dwa lata. Podobnie jak informacje o tym, jakie produkty znajdą się w sprzedaży.

American Riviera brzmiało świetnie. To moja okolica, to przydomek Santa Barbary, ale ograniczało mnie to tylko do rzeczy produkowanych i uprawianych w tym obszarze - wyjaśnia Meghan Markle w krótkim filmiku w mediach społecznościowych.

Na nowej stronie www, poświęconej prowadzeniu domu, ogrodnictwu i świadomemu życiu, Meghan zamieściła także nowe zdjęcie, które właśnie stało się hitem sieci. Widzimy na nim księżną z córeczką Lilibet, biegnące boso po trawie.

Czekałam na ten moment od dwóch lat. Wcześniej nie mogłam się podzielić tymi informacjami i wiem, że narosło wokół dużo ciekawości - mówi księżna.

Meghan Markle uchyliła rąbka tajemnicy o tym, co będzie można kupić na jej stronie internetowej:

Wiecie, że gotuję i uprawiam ogród. Używam do tego różnych produktów, którymi teraz chcę się z wami podzielić. I nie pewnie nikogo nie zaskoczy, że będzie wśród nich mój dżem...

Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź TeleMagazyn.pl codziennie. Obserwuj TeleMagazyn.pl

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn