Spis treści
Meghan będzie doradzać kobietom w biznesie
Już 8 kwietnia będzie można słuchać nowego podcastu Meghan Markle, zatytułowanego „Confessions of a Female Founder”. Księżna do każdego odcinka zaprosi kobiety biznesu, z którymi porozmawia o prowadzeniu własnej firmy. Podzieli się także własnymi doświadczeniami i radami na ten temat. Podcast będzie dostępny na platformie Spotify, YouTube i Apple Podcasts.
Przeprowadziłam mnóstwo cudownych rozmów z kobietami, które przeskalowały swoje małe inicjatywy do wielkich biznesów (...). Otworzyły się i podzieliły swoimi wskazówkami i pozwoliły mi je podłapać, kiedy sama budowałam swoją markę „As Ever" - powiedziała księżna magazynowi „People”.
Księżna Sussexu wraz z mężem prowadzili już kiedyś podcast na Spotify, jednak firma zrezygnowała z jego kontynuacji. Być może nowa audycja okaże się większym sukcesem, choć złośliwi komentatorzy już podważają biznesowe kompetencje Meghan. I mają mocne argumenty. Przede wszystkim dlatego, że o stronę biznesową jej marki dbają specjaliści z Netfliksa. Mowa tu oczywiście o show telewizyjnym „Z miłością, Meghan”. Podobnie jest w przypadku sklepu internetowego z produktami „As Ever”. Jak wiadomo, bez udziału giganta na rynku VOD oraz bez tytułu Sussex o żadnym biznesie nie byłoby mowy.
Kiedy drugi sezon „Z miłością, Meghan”?
Podcastu Meghan będzie można słuchać w przerwie między sezonami „Z miłością, Meghan”. Pierwszy z nich właśnie się zakończył i opinie na jego temat są mocno podzielone. Choć cieszył się ogromną popularnością, to w rankingu Rotten Tomatoes ma jedynie 35 proc. pozytywnych ocen. Równie niski wynik osiągnął w Polsce. Wśród użytkowników Filmwebu uzyskał ocenę 3,5/10. Drugi sezon programu będzie można zobaczyć na Netfliksie jesienią 2025 roku.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź TeleMagazyn.pl codziennie. Obserwuj TeleMagazyn.pl
