Już 4 marca na platformie Netflix wystartuje program „Z miłością, Meghan”, w którym księżna będzie opowiadać o prowadzeniu domu, gotowaniu i uprawianiu ogrodu. Wydarzeniu towarzyszy także premiera marki produktów skrupulatnie wybranych przez księżną. Tak, tak, to oznacza, że już wkrótce będzie można kupić przetwory i artykuły gospodarstwa domowego, oferowane przez księżną Sussexu.
Na początku tygodnia Meghan Markle ogłosiła start nowej strony internetowej oraz zmianę nazwy marki, która wcześniej nazywała się Amercian Orchard Riviera. Teraz będzie to dużo prostsze „As Ever”. Zobaczyliśmy też nowe logo marki i właśnie tu pojawił się problem.
Logotyp As Ever do złudzenia przypomina istniejące od 1370 roku godło jednego z miast Majorki, a konkretnie Porreres. Na rysunku widzimy ulokowaną centralnie palmę i dwa ptaki po bokach. Dokładnie to samo ukazuje logotyp nowej marki Meghan. Jedyną różnicą jest fakt, że hiszpańskie jaskółki (lub jak twierdzą niektórzy historycy - gołębie) zamieniono na kolibry. Ta sytuacja, jak można się domyślić, nie spodobała się mieszkańcom Porreres.

Na początku nie bardzo rozumieliśmy, skąd to się wzięło i jaki był cel w kopiowaniu naszego herbu. Myśleliśmy, że to fałszywe wiadomości. Nie wiedzieliśmy, o co chodzi. Potem zaczęto do nas dzwonić z gazet i mediów i zdaliśmy sobie sprawę, że to poważna sprawa - powiedziała burmistrz Xisca Mora w rozmowie z MailOnline.
Burmistrz dodała, że mieszkańcy nie chcą, by ich historyczne godło było zniekształcane i używane do sprzedaży dżemów. Kobieta chce zwrócić się do księżnej Sussexu z prośbą o zmianę logo, choć ma świadomość, że szanse na to są nikłe. Mora ma nadzieję, że ta sytuacja przynajmniej rozsławi Porreres.
Jesteśmy na Google News. Dołącz do nas i śledź TeleMagazyn.pl codziennie. Obserwuj TeleMagazyn.pl