Dorota Wellman: W reklamie Lidl chcę udowodnić, że każdy może gotować [WIDEO]

Kamila Glińska
Dorota WellmanTVN/Cezary Piwowarski
Dorota WellmanTVN/Cezary Piwowarski
Dorota Wellman została gwiazdą nowej kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Chce w ten sposób przekonać Polaków, by gotowali w domu i nie bali się kulinarnych eksperymentów. 300 tys. zł z gaży za udział w kampanii Wellman przekaże na cele charytatywne.

Dorota Wellman wzięła udział w nowej odsłonie kampanii reklamowej sieci supermarketów Lidl. Kampania opierać się będzie zarówno na tradycyjnych formach przekazu, czyli spotach telewizyjnych i ulicznych billboardach, jak i bardziej innowacyjnych metodach. W jej ramach powstanie telewizyjny talk show „Dorota, Karol i goście”, w którym Dorota Wellman i Karol Okrasa będą rozmawiać o gotowaniu i dzielić się ciekawymi przepisami. Dziennikarka twierdzi, że chce w ten sposób inspirować Polaków do kulinarnych eksperymentów.

Mamy nadzieję, że będzie pewna misja w tej kampanii reklamowej, żeby Polacy gotowali w domu i chociaż próbowali zrobić coś ciekawego – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

CZYTAJ TAKŻE:

REKLAMOWY TALK-SHOW LIDLA "DOROTA, KAROL I GOŚCIE" W WEEKENDY W TVP1

W telewizyjnym spocie Dorota Wellman wciela się w szefową kuchni, która nie radzi sobie z gotowaniem. Po jej kulinarnych eksperymentach kuchnia jest zdemolowana, a ona sama musi się zwrócić o pomoc do bardziej doświadczonego kolegi. Dorota Wellman twierdzi, że jest to tylko kreacja na potrzeby reklamy, w rzeczywistości bowiem radzi sobie w kuchni bardzo dobrze. Codziennie gotuje obiad dla swojej rodziny, zwraca także uwagę na zdrowy styl odżywiania.

Dobrze gotuję, co widać, słychać i czuć, natomiast to była kreacja, która miała pokazać niezdarę, która się przekształca w człowieka, który umie gotować po to, żeby wszystkim udowodnić, że wszyscy możemy i będziemy umieli, jeśli się chociaż trochę postaramy, przyłożymy – mówi Dorota Wellman agencji informacyjnej Newseria Lifestyle.

Styl życia

Dalszy ciąg artykułu pod wideo ↓
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Dziennikarka zapowiedziała, że znaczną część honorarium, które otrzymała za udział w kampanii Lidla, przekaże na cele charytatywne. 100 tys. zł trafi do Fundacji TVN, a 200 tys. gwiazda „Dzień Dobry TVN” przeznaczy na inne cele dobroczynne.

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera

Wybrane dla Ciebie

Tego się Jana nie spodziewała. Tak ją Manuel zaskoczy!

Tego się Jana nie spodziewała. Tak ją Manuel zaskoczy!

Największy koszmar Duygu spełnia się na jej oczach! Yagmur tryumfuje

Największy koszmar Duygu spełnia się na jej oczach! Yagmur tryumfuje

Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn