Ewa Chodakowska o wiadomościach od fanek: Bardzo często odpowiadam szablonowo

Redakcja Telemagazyn
Ewa Chodakowska (fot. screen Facebook.com)
Ewa Chodakowska (fot. screen Facebook.com)
Ewa Chodakowska nie ukrywa, że przy ogromnej liczbie fanów, którzy zasypują ją wiadomościami, nie jest w stanie odpowiedzieć każdemu w indywidualny sposób.

Ewa Chodakowska, która stara się być nie tylko trenerką, ale i powierniczką swoich fanek, regularnie odpisuje na ich wiadomości. Przynała jednak, że często, gdy pytanie powtarza się któryś raz, stosuje metodę "kopiuj-wklej" przy odpisywaniu.

CZYTAJ TAKŻE:
EWA CHODAKOWSKA TŁUMACZY, DLACZEGO CHODZI DO KOŚCIOŁA
EWA CHODAKOWSKA: NIE ŻAŁUJĘ, ŻE POWIĘKSZYŁAM BIUST!

- Jeszcze nie tak dawno można było dokładnie zobaczyć na Facebooku, jaka jest liczba wiadomości. Ja widziałam, jak ona drastycznie, ale z drugiej strony bardzo pozytywnie rośnie z dnia na dzień, bo wpadało około tysiąca wiadomości dziennie. Teraz coś się wydarzyło w systemie facebookowym, że ja widzę tylko 20+, czyli to jest liczba która sugeruje o tym ile jest wiadomości - tych wiadomości na chwilę obecną jest około 10 tysięcy, około 15 tysięcy. Przez ostatni czas staram się odpowiedzieć w ciągu dnia na około 300 maili mniej więcej. To jest bardzo dużo, bo możemy sobie przeliczyć, jeżeli nawet na jednego maila poświęcamy minutę to już jest dużo. Nie ukrywam, że bardzo często odpowiadam szablonowo - kopiuj, wklej. Jeżeli jest to samo pytanie, które powiela się już po raz tysięczny to ja muszę sobie pomóc i muszę odpowiedzieć "Kochana, robimy tak i tak" i to się też sprawdza. Nie wiem, ile wiadomosci teraz wpada dziennie, ale to jest ogromna liczba. Mam nadzieję, ze takich osób które odpowiadają, które się interesują, będzie dużo więcej - opowiedziała w rozmowie z Afterparty.pl.

CZYTAJ TAKŻE:
EWA CHODAKOWSKA: JESTEM TRENERKĄ, KTÓRA ROZKOCHUJE W TRENINGU
EWA CHODAKOWSKA Z MĘŻEM ZACHĘCAJĄ DO ZDROWEGO ODŻYWIANIA [WIDEO]

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Styl życia

Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn