Dizi - kanał z tureckimi serialami wchodzi do Polski!
DIZI to propozycja skierowana do coraz szerszego grona miłośników tureckich seriali w Polsce. Kanał będzie emitował zarówno produkcje obyczajowe, romantyczne, jak i kryminały. Nazwa kanału pochodzi od tureckiego słowa „Dizi” oznaczającego bardzo popularny w Turcji gatunek wysokobudżetowych seriali, których akcja najczęściej dzieje się w Stambule lub regionie Anatolii. Seriale tego gatunku opowiadają chwytające za serce historie, które są przedstawione na tle tureckiej kultury i sposobu życia.
DIZI to esencja wszystkiego, co najlepsze w tureckich serialach i nasza odpowiedź na fenomen produkcji znad Bosforu w Polsce. Kanał będzie emitował tylko starannie wyselekcjonowane tytuły, które cieszą się dużą popularnością wśród widzów na całym świecie i szturmem zdobywają nowe rynki. Turcja jest dziś serialowym imperium, a my – z uwagi na rodowód naszego większościowego akcjonariusza SPI International – mamy dostęp do najlepszego tureckiego contentu. Zamierzamy to wykorzystać w budowaniu rynkowej pozycji kanału DIZI w Polsce – mówi Bogusław Kisielewski, Prezes Kino Polska TV SA.
Z początkiem kwietnia kanał DIZI zasili Pakiet Złoty w ofercie Vectry oraz Pakiet MaxBox w ofercie Multimedia Polska.
Uważnie analizujemy upodobania naszych klientów, aby jak najlepiej dopasować ofertę do ich potrzeb i upodobań. Wiemy jak ogromną popularnością w Polsce cieszą się tureckie seriale. Fenomen tych produkcji nie mógł umknąć naszej uwadze. Cieszymy się, że już 1 kwietnia br., jako pierwsi zaoferujemy klientom dostęp do kanału DIZI i jego bogatej kolekcji tureckich hitów – komentuje Małgorzata Wojtaszko, Kierownik ds. współpracy z dostawcami contentu w Grupie Vectra.
Vectra i Multimedia Polska to pierwszy krok w budowie dystrybucji kanału DIZI w Polsce. Rozmawiamy również z innymi operatorami, bo zależy nam na tym, by kanał dotarł do jak największej liczby gospodarstw domowych w kraju. DIZI to wyjątkowy produkt, jedyny w całości wypełniony tureckim contentem premium, dlatego jesteśmy przekonani, że będzie cieszył się dużym powodzeniem wśród polskich widzów – mówi Jacek Koskowski, General Director Sales & Distribution Poland w Kino Polska TV SA.
Kanał DIZI będzie nadawany 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, w jakości HD. Kanał będzie emitował reklamy, które pojawią się na antenie od początku maja br. Lokalna
wersja DIZI powstała od podstaw: kanał ma dedykowany Polsce osobny sygnał, dopasowaną do preferencji polskich widzów ramówkę oraz ścieżkę dźwiękową z polskim lektorem.
Na początku w ramówce kanału DIZI znajdą się takie serialowe hity z Turcji, jak:
- „Mamy i matki” (oryg. „Analar ve Anneler”),
- „Imperium miłości” („Kurt Seyit ve Şura”),
- „W imię sprawiedliwości” („Karadayi”),
- „20 minut” („20 Dakika”),
- „Miłość i brudne pieniądze” („Kara Para Aşk”),
- „Ezel” („Ezel”),
- „Dziewczyna w czerwonej chuście” („Al Yazmalim”)
Kanał DIZI jest obecny w kilkudziesięciu krajach świata i globalnie dociera do ponad 20 milionów gospodarstw domowych.
O kanale Dizi
DIZI to kanał telewizyjny, który zabiera widzów w pasjonującą podróż do świata tureckich seriali. Nazwa kanału pochodzi od tureckiego słowa oznaczającego bardzo popularny w Turcji gatunek wysokobudżetowych seriali premium, których akcja najczęściej dzieje się w Stambule lub regionie Anatolii. DIZI prezentuje chwytające za serce historie przedstawione na tle tureckiej kultury, sposobu życia i unikalnej ścieżki dźwiękowej. To opowieści o miłości i zdradzie, skomplikowanych relacjach międzyludzkich i więzach rodzinnych. DIZI skradł serca widzów na całym świecie – kanał jest obecny już w kilkudziesięciu krajach i udowadnia, że emocje nie znają granic. DIZI. Świat tureckich seriali.
Grupa Kino Polska TV to jedna z wiodących grup medialnych w Polsce, z sukcesem działająca również na rynkach międzynarodowych. Grupa zajmuje się dystrybucją i produkcją treści dla telewizji, na platformy VOD, do serwisów streamingowych oraz kin, a także sprzedażą licencji programowych. Jest również nadawcą tematycznych kanałów telewizyjnych, dystrybuowanych w naziemnej telewizji cyfrowej, w sieciach kablowych i na platformach satelitarnych. W portfolio Grupy znajdują się m.in. takie kanały telewizyjne, jak: Stopklatka, Zoom TV, Kino Polska, Kino Polska Muzyka, Kino TV, Gametoon i kanały marki FilmBox.
