Jeść z tradycją
Polska 2015
Głównym celem audycji jest popularyzacja wiedzy dotyczącej produktów spożywczych mających chronione oznaczenie geograficzne, chronioną nazwę pochodzenia lub gwarantowaną tradycyjną specjalność.
Czas trwania:5 min
Kategoria wiekowa:
Gatunek:Magazyn/Magazyn rolniczy
Opis programu
Trudno uwierzyć, że jeszcze kilka lat temu Polska była importerem netto produktów spożywczych. Dziś jesteśmy liczącym się eksporterem. Każdy przedsiębiorca wie jednak, że nawet najlepszej jakości produkty same się nie sprzedadzą. Nie bez powodu mówi się, że reklama jest dźwignią handlu. Ale ulotki, foldery, udział w tragach, nie wspominając o reklamie w mediach, to rzeczy kosztowne. Co ma zrobić niewielki producent? Skąd brać pieniądze na promocję? Główny cel programu to popularyzacja wiedzy dotyczącej wyrobów posiadających chronione oznaczenie geograficzne, chronioną nazwę pochodzenia lub gwarantowaną tradycyjną specjalność.