"Honey, We're Killing the Kids" to program, w którym eksperci od zdrowego żywienia i aktywności fizycznej pomagają rodzinom dokonać zmiany nawyków żywieniowych dzieci. W każdym odcinku odwiedzają jedną rodzinę i poddają najmłodszych jej członków testom medycznym i psychologicznym. Prowadzący przedstawi rodzicom animację komputerową, która pokaże, jak będzie wyglądać ich dziecko za kilkadziesiąt lat, o ile nie zmieni trybu życia i sposobu odżywiania. Na wprowadzenie zmian dotyczących funkcjonowania wszystkich domowników będą trzy tygodnie.
Jak podaje serwis Wirtualnemedia.pl, Telewizja Polska zakupiła licencję na targach BBC Worldwide Showcase, organizowanych w lutym br. w Liverpoolu. Program otrzymał roboczą nazwę "Kochanie, zabijamy nasze dziecko", ale nie wiadomo, czy znajdzie się w jesiennej ramówce TVP2.
Oryginalna wersja doczekała się czterech serii i była emitowana w BBC Three do 2007 roku. Format został sprzedany do ponad 10 krajów, m.in. do USA, Kanady, Australii, Nowej Zelandii, Ukrainy i Rosji.
