Co znamienne, na kolejnych miejscach znalazły się programy już znane i lubiane przez widzów, które zdążyły wyrobić sobie markę, a co za tym udzie także przychylność reklamodawców.
Warto dodać, że Magda Gessler nie tylko utrzymała swoją pozycję na szczycie, ale również zdołała w 2016 roku wygenerować większy zysk. Przed rokiem "Kuchenne rewolucje" zarobiły ponad 125 milionów złotych.
Michał Bakalarczyk, ekspert ds. reklamy telewizyjnej w MullenLowe MediaHub, tak skomentował ten wynik dla portalu marketing-news.pl:
Stacja TVN wyraźnie zoptymalizowała inwentory, dodając większą liczbę przerw reklamowych. Dzięki temu w 2016 r. liczba prezentowanych przy programie spotów była większa niż przed rokiem.
Z hitów jesiennej ramówki tylko program "Azja Express" zbliżył się do czołówki najlepiej zarabiających programów, ale ostatecznie nie znalazł się w czołowej dziesiątce.
Zobaczcie, jakie były najbardziej dochodowe programy w polskiej telewizji w 2016 roku!
