Z danych Nielsen Audience Measurement wynika, że odcinek emitowany o 21.10 obejrzało 2 623 tys. widzów w grupie 4+ i 1 270 tys. osób w grupie 16-49.
To nie tylko najlepszy wynik "rodzinki.pl" w nowym paśmie, ale również najlepszy wynik dnia w grupie komercyjnej. Odcinek "rodzinki.pl" emitowany o 21.10 był w piątek najchętniej oglądanym programem w grupie 16-49. Zdobył aż 20,1 proc. udziałów dystansując tym samym konkurencję. Nadany w TVN w cyklu Superkino "King Kong" w grupie komercyjnej miał 16,6 proc. udziałów (919 714 tys. widzów). Natomiast w Polsacie film "Ciemność rusza do boju" osiągnął udziały na poziomie 14,3 proc. (874 429 tys. osób).
Premierowe odcinki "rodzinki.pl" od września tego roku emitowane są w piątki o godz. 20.40 i 21.10.
