"Bitwa na głosy" przegrywa wojnę o widza

Redakcja Telemagazyn
Druga edycja show Dwójki nie może się przebić do publiczności.

CZYTAJ TAKŻE:
II EDYCJĘ "BITWY NA GŁOSY" CZAS ZACZĄĆ
TELEDYSK "BITWY NA GŁOSY" [WIDEO I ZDJĘCIA]

Po pięciu tygodniach nadawania program skupia średnio 2,64 miliona widzów, czyli o 1,2 miliona mniej niż przed rokiem! Jednak show nie jest słabsze tylko w stosunku do pierwszej edycji. W czasie nadawania "Bitwy..." TVP2 przegrywa z ofertą TVP1 oraz TVN...

CZYTAJ TAKŻE:
KTO POLEGNIE W MUZYCZNEJ BITWIE?
GÓRNIAK ODPADŁA Z "BITWY...", ALE FINANSOWO NIE STRACI

"Bitwę na głosy" śledzą najchętniej kobiety, osoby po 45. roku życia, mieszkańcy wsi i małych miast oraz z wykształceniem podstawowym - wynika z danych Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl.

Kinowe i telewizyjne hity na ekranie Twojego komputera: kino.telemagazyn.pl

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Styl życia

Komentarze 1

Komentowanie zostało tymczasowo wyłączone.

Podaj powód zgłoszenia

A
Administrator
To jest wątek dotyczący artykułu "Bitwa na głosy" przegrywa wojnę o widza
b
bzdury
kobiety po 45 roku zycia? mieszkancy maly miast? i oni glosowlaiby na Bednarka czy Meza? oglądają to młodzi ludzie no chyba,że babcia slucha Meza -.-
Polecane oferty
* Najniższa cena z ostatnich 30 dniMateriały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn