Czy i dlaczego Polacy wybierają produkty w kartonikach? Co można w nie zapakować? Czy konsumenci postrzegają zużyte kartoniki jako cenny surowiec? Odpowiedzi na te i inne pytania szuka Fundacja ProKarton, rozpoczynająca w marcu kampanię edukacyjną "Karton, naturalnie!", której celem jest promocja zalet kartoników do żywności płynnej. Kampanię wspierają ambasadorkaMagdalena Stużyńska, aktorka i mama oraz Sławomir Brzózek, prezes Fundacji Nasza Ziemia.
CZYTAJ TAKŻE:
"SMACZNIE ZDROWO KOLOROWO" - NOWY PROGRAM MAGDALENY STUŻYŃSKIEJ
Fundacja ProKarton, założona przez trzech największych producentów opakowań do żywności płynnej inicjuje kampanię "Karton, naturalnie!". W ramach prowadzonych działań organizatorzy będą przypominać Polakom, jakie zalety mają opakowania na mleko, soki i inne produkty: że są wygodne, bezpieczne i ekologiczne, a wybierając je, rzeczywiście robimy przyjazny gest w stronę natury. O zaletach kartoników będą opowiadać ambasadorka kampanii, Magdalena Stużyńska, aktorka i mama, Sławomir Brzózek, prezes Fundacji Nasza Ziemia oraz ekspert Fundacji, Radosław Rozmierski, kierownik ds. zapewnienia jakości w firmie Tetra Pak.
O Fundacji:
Fundacja ProKarton została założona w lipcu 2011 r. przez producentów kartonów do mleka i soków w Polsce. Jej celem jest popularyzacja kartonów do płynnej żywności, jako nowoczesnych i przyjaznych środowisku opakowań, a także działanie na rzecz edukacji ekologicznej i promocji opakowań kartonowych do płynnej żywności.
