Tegoroczna edycja Super Bowl będzie transmitowana przez NBC, która liczy na 115 mln widzów i pobicie ubiegłorocznego rekordu. Ma ku temu podstawy, bo od czasu rozpoczęcia telewizyjnych transmisji finałów Super Bowl w USA, każda najnowsza odsłona zbierał przed telewizory coraz większą ilość osób. Wyjątkiem był rok 2013, kiedy finały w stacji CBS oglądało tylko 108,4 mln widzów, podczas gdy rok wcześniej było ich 111,3 mln.
CZYTAJ TAKŻE:
SHOW KATY PERRY W PRZERWIE SUPER BOWL POBIJE REKORD OGLĄDALNOŚCI? [WIDEO]
IDINA MENZEL I JOHN LEGEND WYSTĄPIĄ W PRZERWIE SUPER BOWL 2015 [WIDEO]
NBC wskazuje, że jeśli 1 lutego 2015 r. nie padnie rekord, będzie to wielki zawód. Stacja zakłada bowiem, że tegoroczna transmisja przyciągnie przed telewizory od 115 do 120 mln fanów futbolu amerykańskiego. W osiągnięciu celu ma pomóc przerwa w finale, która od kilku lat jest momentem największych zysków telewizji w USA. Oprócz występu gwiazd, pokazywane są wtedy liczne reklamy, a także zwiastuny filmów, które wchodzą do kin.
W Polsce transmisję z tego wydarzenia będzie można zobaczyć w Polsat Sport. Początek o północy z niedzieli na poniedziałek (1-2 lutego 2015 r.).
Nie wiadomo jeszcze, które drużyny będą stanowiły finałową parę tegorocznego Super Bowl. Walczą o to cztery zespoły: Green Bay Packers, Seattle Seahawks, Indianapolis Colts i New England Patriots.
