Regulamin konkursu "Krzyżówka w Tele Magazynie nr 1"

Maria Szilagyi
Maria Szilagyi
Regulamin konkursu "Krzyżówka w Tele Magazynie nr 1"

I. Postanowienia ogólne.
§ 1. Konkurs będzie prowadzony pod nazwą "Krzyżówka w Tele Magazynie 1".
§ 2. Organizatorem konkursu jest Polskapresse Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie 02-672 przy ul. Domaniewskiej 41.
§ 3. Konkurs prowadzony będzie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
§ 4. Konkurs odbędzie się w terminie 8.01.2009 -10.01.2010 r. na łamach Tele Magazynu, piątkowego dodatku do dzienników skupionych pod wspólną marką Polska, w którym w określonym wyżej terminie prezentowane będzie zadanie konkursowe.
§ 5. Zadaniem uczestnika jest wysłanie SMSa z poprawną odpowiedzią na pytanie w formacie określonym przez Organizatora. Nagrodę wygrywa 11 uczestników, którzy podczas przedziału czasowego, o którym mowa w § 4 przyślą SMSy z poprawną odpowiedzią w kolejności określonej w paragrafie 11.
§ 6. Nagród danego rodzaju może być więcej niż jedna.
§ 7. W konkursie nie mogą brać udziału pracownicy Organizatora oraz innych firm współpracujących przy organizacji i przeprowadzeniu konkursu ani członkowie najbliższej rodziny pracowników tych podmiotów. Przez członków najbliższej rodziny rozumie się wstępnych, zstępnych, rodzeństwo, małżonków, małżonków rodzeństwa, rodziców małżonków, kuzynów i osoby pozostające w stosunku przysposobienia.
§ 8. Dane osobowe.
Dane osobowe przekazane Organizatorowi przez uczestników konkursu będą przez niego przetwarzane w celu realizacji konkursu. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże warunkiem otrzymania nagrody w konkursie jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Każdy uczestnik posiada prawo dostępu do swoich danych osobowych, do ich poprawiania oraz usuwania. Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity -Dz. U. Nr 101, poz. 926 z 2002r. ze zm.). Administratorem danych osobowych jest Organizator.

UCZESTNICY KONKURSU I JEGO PRZEBIEG
§ 9. Uczestnikiem konkursu, na warunkach określonych w regulaminie, może być każda osoba fizyczna, pełnoletnia. Udział uczestników małoletnich dopuszczalny jest jedynie za zgodą przedstawiciela ustawowego.
§ 10. Przystąpienie do konkursu jest równoznaczne z akceptacją przez uczestnika regulaminu w całości i uczestnik zobowiązuje się do przestrzegania określonych w nim zasad, jak również potwierdza, iż spełnia wszystkie warunki, które uprawniają go do udziału w konkursie.

II. Zasady konkursu.
§ 11. Aby wziąć udział w konkursie należy przesłać SMSa, w dniach 8.01. - 10.01.2010 r. od godz. 7.00 do 3.01.2010 r. do godz. 23.59. o czym mowa w § 5.
Koszt wysłania jednego SMS wynosi 2 zł netto, czyli 2,44 zł brutto, tj. wraz z należnym podatkiem VAT.
Czas przysłania SMSa, o którym mowa w §5 liczony jest w następujących przedziałach czasowym: 8.01.2009 r. od godz. 7.00 do 10.01.2010 r. do godz. 23.59.
Wygrywają osoby, które przyślą SMSa z prawidłową odpowiedzią w ustalonej kolejności: co 9 osoba (słownie: co dziewiąta) osoba
Uczestnicy wygrywają nagrody do wyczerpania puli nagród.
§ 12. Lista nagród:
10 sztuk gier PC "The Great Art Race" o wartości 19,99 zł brutto/1 szt.
10 sztuk PC "Czerwony kapturek" o wartości 19,99 zł brutto/1 szt.
10 sztuk "Off Road" o wartości 19,99 zł brutto/1 szt.
Łączna wartość nagród: 599,70,- zł brutto.
§ 13. Po przesłaniu SMSa rejestrującego uczestnicy otrzymają od Organizatora SMSa zwrotnego.
§ 14. Do zwycięzcy w ciągu 7 dni od momentu wyłonienia zostanie wysłany SMS informujący o wygranej oraz sposobie i terminie jej odbioru. Zwycięzca zobowiązany jest w ciągu 3 dni od otrzymania SMSa przesłać Organizatorowi swoje dane osobowe w formacie i na numer wskazany w wiadomości SMS, jeśli tego nie zrobi traci prawo do nagrody.
§ 15. Nagrody zostaną przekazane zwycięzcom poprzez pocztę w terminie 30 dni od dnia uzyskania od zwycięzcy SMSa zwrotnego z danymi adresowymi.
§ 16. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za niemożność odbioru lub nieodebranie nagrody z przyczyn leżących po stronie zwycięzcy. W takim przypadku zwycięzca traci prawo do nagrody.
§ 17. W celu przekazania nagród przez Organizatora, nagrodzeni Uczestnicy powinni podać swoje dane osobowe w zakresie niezbędnym dla przekazania nagród oraz dokonania rozliczeń podatkowych. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże w przypadku, gdy dany Uczestnik odmówi podania danych, Organizator będzie miał prawo nie wydać nagrody takiemu Uczestnikowi.
§ 18. Organizator oświadcza, iż nagrody zostaną wydane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa podatkowego.
§ 19. Organizator, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, odprowadzi do właściwego urzędu skarbowego zryczałtowany podatek dochodowy od nagród w wysokości 10% ich wartości (zgodnie z art. 30 ust. 1 pkt 2 Ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych z dnia 26 lipca 1991r).

§ 22. Nagrody rzeczowe nie mogą być zamieniane na ekwiwalent pieniężny.

III. Postępowanie reklamacyjne.
§ 20. Reklamacje mogą być zgłaszane w terminie 7 dni od dnia wydania nagród. Reklamacje złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Decyduje data stempla pocztowego.
§ 21. Rozpatrzeniu podlegają wyłącznie reklamacje zgłoszone w formie pisemnej (przesłane listem poleconym) na podany niżej adres Organizatora z dopiskiem " reklamacja".
POLSKAPRESSE Sp. z o.o.
Dział Komunikacji Marketingowej
ul. Domaniewska 41
02-672 Warszawa
Reklamacja powinna zawierać imię i nazwisko, dokładny adres uczestnika oraz powód i opis reklamacji.
§ 22. Rozpatrywanie reklamacji trwa 14 dni, włączając w to zawiadomienie uczestnika
o wyniku reklamacji (decyduje data stempla pocztowego). Po wyczerpaniu postępowania reklamacyjnego uczestnikowi przysługuje prawo do dochodzenia nieuwzględnionych roszczeń w sądzie właściwym ze względu na siedzibę Organizatora.

IV. Postanowienia końcowe.

§ 23. Ilekroć w niniejszym regulaminie jest mowa o przysłaniu SMSa Organizatorowi, należy przez to rozumieć wpływ SMSa na serwer systemu teleinformatycznego stworzonego w celu przeprowadzenia niniejszego konkursu. Czas na serwerze ustawiany jest zgodnie z wzorcem czasu atomowego.
§ 24. Organizator nie ponosi odpowiedzialności za funkcjonowanie sieci GSM, za pośrednictwem których uczestnicy przesyłają SMSy.
§ 25. W trakcie trwania całego konkursu jego uczestnicy mogą otrzymywać SMSem oraz emailem informacje o przebiegu konkursu oraz zachęcające do dalszego udziału.
§ 26. Wszystkie nieprzyznane podczas konkursu nagrody pozostaną u Organizatora.
§ 27. Organizator zastrzega możliwość przedłużenia trwania konkursu.
§ 31. Niniejszy regulamin zostanie udostępniony uczestnikom konkursu do wglądu w warszawskiej redakcji Organizatora przy ul. Domaniewskiej 41, oraz na stronie internetowej www.polskatimes.pl/konkursy.
§ 32. W sprawach nieunormowanych w niniejszym regulaminie zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego oraz innych przepisów powszechnie obowiązujących.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Zofia Zborowska i Andrzej Wrona znów zostali rodzicami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Dołącz do nas na X!

Codziennie informujemy o ciekawostkach i aktualnych wydarzeniach.

Obserwuj nas na X!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na telemagazyn.pl Telemagazyn