Oliwia i Łukasz po zakończeniu programu "Ślub od pierwszego wejrzenia" prężnie działają w Internecie, gdzie prowadzą swój kanał na Youtube oraz konta na popularnych serwisach społecznościowych.
Oczywistym było, że wraz ze wzrostem zainteresowania pary, szybko pojawią się reklamodawcy, którzy będą chcieli promować na ich kanałach swoje produkty. Swoich sił w roli influencera próbuje właśnie Łukasz Kuchta. Zaraz po tym, jak mąż Oliwii Ciesiółki zareklamował w mediach społecznościowych pewien produkt, mężczyzna znalazł się w ogniu krytyki.
Fani zarzucają Łukaszowi ze "Ślubu od pierwszego wejrzenia", że jego profil na Instagramie zamienia się w tablicę reklamową.
wszystko fajnie dopóki nie zaczęliście być żywą reklamą kilku już produktów.
Nie no.. Obserwowałam was z sympatii, ale ostatnie posty i story to tylko reklamy sponsorów. Szkoda... ????
Tragedia, wszystko zrobisz dla kasy.
Miałam nadzieję że wy nie pójdziecie droga innych fluenserow i nie będziecie zaraz reklamować różnych rzeczy ale stało się szybciej niż myślałam. Ty pastę a małżonka shake'ki.
Łukasz zdecydował się odpowiedzieć na jeden z krytycznych komentarzy. W kolejnym poście zażartował:
Uwaga uwaga na hasło "Łukasz już nie jest tym samym człowiekiem, bo zareklamował pastę do zębów" macie 10% zniżki na zapałki w najbliższym kiosku. Pozdrawiam wszystkich sfrustrowanych oraz tych, którzy nie dali rady wytrzymać do końca przerwy reklamowej - napisał na profilu.
[instagram]https://www.instagram.com/p/CCdYuc_pYlc/[/instagram]
Źródło: TVN7/x-news
